Yazar'dan:
Fairy tail loncası her zamanki gibiydi.Natsu ve gray kavga ediyor.Erza onları ayırıyordu.o sırada merdivenlerde master göründü.Laxusa doğru:
-Laxus,lucy haber verdi buraya geliyormuş.Ve gelince seni ezceğini söyledi.
-Bizim civciv geliyor demek onunla görüşcez.
-Master lucy kim.(mira)
-Laxus'un kardeşi.
-Ne!!(tüm lonca)
-İhtiyar laxusun kardeşi olduğunu bize söylememiştin.(natsu)
-Uzun zamandır seyahat ediyordu.Yıllar önce geldi ama loncaya uğramadı.Şimdi de geleceğini haber verdi (master)
Tüm lonca şaşkındı.Tam bu sırada birden kapı açıldı.İçeri çok güzel bir kız girdi.Sapsarı saçları,çikolata kahvesi gözleri vardı.
-Baya büyümüşsün civciv.(laxus)
-Kapa çeneni yıldırım kafa.(kız)
-Ne dedin(laxus)
-Ne duyduysan o.(kız)
-İkinizde kesin şunu.(master)
Master bunu dediğinde ikiside susmuştu.Master:
-Kızım kendini tanıt.
-Ben lucy dreyar.Yıldırım Melek avcısıyım.
((Dreyar biraz tuhaf olduda neyse ama büyüsü değişik olsun dedim ve bu çıktı jsjsjs))
-Laxus'un kardeşi sen misin?(gray)
-Yıldırım melek avcısı mı?(natsu)
-Bi susunda kız anlatsın evet lucy devam et.(erza)
-Teşekkürler.Evet laxus'un kardeşiyim.Ve yıldırım melek avcısıyım.Melekler ateş,buz,su,yıldırım gibi toplulukları vardır benide yıldırım meleği büyüttü.O beni büyütüp büyü öğretince yanımdan ayrılmak zorunda kaldı. Ve benim ailemin kim olduğunu söyledi bende dedemi,abimi buldum.Ve onlardan ailemi öğrendim.Ama sonradan daha çok güçlenmek için seyahat edip durdum.
-Vay canına melek avcısı diye birşey olduğunu bilmiyordum.(natsu)
Lucy sadece gülümser.
-Şimdi sen melek mi avlıyorsun.(carla)
-Yani evet öylede diyebiliriz.
-Ve yıldırım yiyebiliyosun öylemi.(happy)
-Doğru(lucy)
-Daha sonra konuşursunuz lucy loncaya katılcak mısın?(master)
-Eğer kabul ederseniz neden olmasın tabi şu yıldırım ejderi sinirimi bozuyor ama yapcak birşey yok.(lucy)
-Kapa çeneni yıldırım meleği.(laxus)
-Ama oni-san meleklere kapa çeneni denemelisin.Seni meleğin hükmüyle karşılaştırırım.(lucy)
-Demek öyle kardeşim o zaman bende seni yıldırım ejderinin gazabına uğratıcam.(laxus)
İkiside birbirine bakıp sırıttılar.
-Herneyse kavganızı sonra edersiniz.Lucy işaretini yaptır.(master)
-Gel işaretini ben yaparım nerene ve hangi renk istiyosun.(mira)
-Elime pembe renk.(lucy)dedikten sonra mira onun dövmesini yaptı.
-Ailemize hoşgeldin lucy.(tün lonca)
-Ben teşekkür ederim.(Lucy)
Fairy tail'in yeni bir dostu olmuştu.Buda daha çok yer yıkılcak anlamına geliyordu.Bakalım laxusun kardeşi nasıl biriydi bunu zamanla göreceklerdi.
Okuduysanız arigato^^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yıldırım Ejderi Ve Yıldırım Meleği
Ngẫu nhiênLaxus×lucy shiplemiyorum.Sonsuza kadar nalucuyum❤❤Laxus ve lucy kardeş olduğu için kapak onlarla ilgili.Nalu olacaktır ve tabikii miraux (laxus×mirajane) olcaktır.