Čakala som v obývačke, kým sa Niall vráti od Harryho. Bolo mi Harryho ľúto. Na jeho tvári bol vždy úsmev a teraz, teraz mal na tvári smútok a strach.
,,Ahoj zlato." prerušil ma vo svojich myšlienkách Niall a prisadol si vedľa mňa. Neodpovedala som, a len som sa usmiala.
,,Mrzí ma to, že nás Harry vyrušil, ale nemôžem ho nechať takto samého." položil mi ruku na stehno.
,,Niall, ja sa nehnevám. Chápem to. Veď ste ako bratia." mykla som plecami. Viem aké to je. Keď máte blízku osobu radi, tak ju nenecháte samú.
Niall ma pevne objal a ja som svoju hlavu zaborila do jeho pleca. Takto sme chvíľu boli, až kým sa odzhora neozval strašný buchot.
,,Čo to bolo?" otočila som sa Nialla, a nádejou, že vie, čo ten rachot spôsobilo.
,,Ja.. Netuším." kýval hlavou. ,,Idem to zistiť." postavil sa, no ja som ho zastavila.
,,Nie, počkaj. Idem ja. Ty si tam už bol, tak si sadni, a v kľude si vypi čaj." povedala som, a Niall si opäť sadol.
,,Okej láska." usmial sa.
Vybehla som z obývačky a pokračovala som dlhou chodbou. Našla som schodisko, a vybehla som na poschodie číslo dva. Harryho izba by mala byť hneď na kraji, keďže je hosťovská. Nemýlila som sa. Otvorila som dvere, a zľahka som nakukla do izby.
,,Rose?" Harryho hlava vykukla zpoza postele a ja som si úľavou vydýchla.
,,Uuf, Harry, zľakli sme sa, že si si niečo spravil." dodala som napokon.
,,Jasné, mám v pláne sa tu podrezať." prevrátil očami,mykol plecami, a mne bolo jasné, že to myslí ironicky.
,,Čo potom spôsobilo ten hrozný rachot?" pýtala som sa.
,,Eh, zvalil som skriňu. Ale neboj sa, už je všetko ako má byť."
,,Aha. No, nabudúce, prosím ťa nezhadzuj skriňu, stačí otvoriť dvierka." zasmiala som sa, a chystala som sa odísť, no Harry ma zastavil.
,,Rose ďakujem."
,,Ehm, čo?" nechápavo som sa otočila.
,,Že ďakujem za to, že ste ma tu prichýlili." vybaľoval z igelitky nabíjačku.
,,Ale Harry to je samozrejmosť. Kamaráti si predsa pomáhajú." dodala som.
,,Takže ma berieš ako kamaráta?" usmial sa a zbadala som jeho jamky.
,,Áno. Alebo ťa mám brať ako nepriateľa?" nadvihla som obočie.
,,Nie." stručne odpovedal a pristúpil bližsie. Vtiahol ma do objatia, a ja som cítila jeho korenistú vôňu. Nevedela som ako zareágovať, a tak som jednoducho objatie opätovala.
,,Dík kamoška." lúskol prstami a žmurkol na mňa. Pretočila som očami a zavrela som za sebou dvere.
V obývačke:
,,Konečne. Už som si myslel, že aj teba niečo zavalilo." zavtipkoval Niall.
,,To by si chcel?" sadla som si naňho obkročmo, a on dal svoje ruky kolo môjho pásu.
,,Nie, božechráň." zasmial sa. ,,Neprežil by som to tu bez teba."
,,Už buď ticho a pobozkaj ma." prerušila som ho, pretože som dostala chuť na jeho mäkké pery.
,,Čo?" díval sa na mňa udiveným pohľadom.
,,Počul si." mykla som plecami, a zatvorila som oči v očakávaní. Cítila som ako sa Niall pomrvil, a chytil mi tvár do dlaní a priložil svoje pery na moje. Áno, toto som potrebovala.
Chvíľu sa naše pery len obtierali, no nakoniec Niall vošiel do mojich pier jazykom, a skúmal každý kútik mojich úst. Neskutočne som si ten pocit užívala nebyť, niekoho.,,Ehm, prepáčte že vyrušujem, ale chcem sa ísť osprchovať, a nemôžem nájsť uteráky." nakukla Harryho hlava, a naskytol sa mu pohľad na nás dvoch, ako sa bozkávame. Fajn, toto je trápne.
,,Sú v kúpeľni v tretej poličke odzhora." prevrátil Niall očami a Harry odcupital hore schodmi.
,,Poďme pokračovať." nahrnul sa na mňa a znova prilepil svoje pery na moje. Začal ma hladiť po chrbte, a ja som ho chytila na zátylok. Z mojich pier sa presunul, na môj krk, a zanechával tam fialové fliačky. Začala som mu vyhŕňať tričko a....-
,,Čo nevieš nájsť tentokrát ty hotentot?" oboril sa Niall na Harryho, ktorý stál vo dverách. Zase.
,,Nič.." rozbehol sa a skočil vedľa nás na sedačku. ,,Volali mi z nemocnice." usmieval sa ako slniečko. ,,Prebrala sa! Prebrala sa! Prebrala!! A žije! A má len zlomenú ruku!!" skáka od zdola až k stropu.
,,To je úžasné." tešila som sa s Harrym a môj pohľad spočinul na namosúrenom Niallovi. Mračil sa, a viem prečo. Harry nám to zase pokazil.
,,Ále no ták. Teš sa s nami." Harry sa hodil do gauču vedľa Nialla.
,,Teším sa nevidíš?" nahodil falošný úsmev.
,,Idem si čítať knihu." naradovane Harry vybehol na chodbu.
,,Vypínač je v izbe, posteľ tiež, vlhčené servítky sú v šuplíku, veci v skrini, periny pod posteľou, plachta na poličke, hrebeň na zrkadle, uterák v skrini, toaleťák pri záchode, nutela dole v kuchyni, pohár s vodou na poličke na umývadle, soľ do kúpeľa v skrinke a -------" Niall zo seba vysypal toľko vecí, že som ho musela zastaviť.
,,To už hádam stačí nie?" pozrela som sa naňho.
,,Fajn. A dnes večer nech tu už niesi." rozhodil na Harryho rukami.
,,Naozaj?" Harry sa vtipne pozeral na Nialla.
,,Smrteľne vážne. A ak ťa tu uvidím, navlečiem ti sáčok z vysávača na hlavu, a zviažem ti ruky šnúrkami na topánky." vražedne sa Niall pozeral na Harryho. Ten už len mykol plecami, a zmizol v izbe.
,,To naozaj bolo toto potrebné?" obrátila som sa na Nialla.
,,Robíš si srandu? Prekazil nám romantiku." rozhodil rukami.
,,Ešte stále si môžeme pozrieť nejaký romantický film." žmurkla som.
√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√
Ahooj :)
Dúfam že sa páčilo :3
Votes a comments :)Xx N Xx
ESTÁS LEYENDO
Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha
FanficNIEKTORÉ ČASTI SO SEBOU NESEDIA, prebieha ÚPRAVA:). Preboha!" skríkla som a pustila pohár z ruky. Ten sa rozbil a voda sa vylievala po pramienkoch po koberci. ,,Prečo tak kričíš?" zašepkal dotyčný a postavil sa predo mňa. Podľa šepotu som však neve...