Mesaj 45

1.2K 124 99
                                    


Avm'den çıkarken sinirle yürüyordu Kyungsoo, birden önünde beliren bir aşağı bir yukarı yürüyen Kai'yi gördü . Madem Jongin'i bulamadı . O zaman onunla vakit geçirebilirdi.

- Kai yine karşılaştık .

-Ahh arkadaşın nerde ?

-Şey biz bululamadık .

-Öyle mi ? Bizde buluşamadık .

-Acıktım gel yemek yiyelim .

-Çok iyi olur nerde yiyelim ?

İkisi konuşarak birlikte yukarı çıktılar . Yemekleri sipariş edip beklemeye başladılar.Kai lavobaya gitmişti midesi biraz kasılıyordu . Kyungsoo ise telefona tekrar baktığında çekiyordu . İçinde kocaman bir umut balon gibi şişmeye başlamıştı . Hiç tereddüt etmeden mesaj attı. Kai telefonu çalınca cebinden çıkardı . Ekranda gördüğü isim bir anda ona ateş basmasını sağlamıştı . Hiç beklemeden mesajı attı.

Do :Ahh Jongin .

Jongin : Nerdesin Do .

Do : Bak yine kaybolmayalım sen sinemadan bilet al filmi ve koltuk numarasını bana mesaj at.

-Tamam anlaştık .

Kai hemen masaya döndüğünde bir not gördü .

Üzgünüm acil işim çıktı . Görüşürüz...

Kyungsoo gitmişti . Buda onun işine yarardı .Oda hemen isteneni yaptı . Gidip filmi önemsemeden iki koltuk istedi . Hemen Do'ya mesaj attı .

Melekler ve Şeytanlar Salon : 9 / F-12 -13 umarım geç kalmazsın 12 benim tamam mı ? 13 uğursuzluk getirir neden bu numarayı aldım bunu bile bilmiyorum.

Kyungsoo ise ilk lavaboya gitti saçını başını düzeltti filmede geç kalmıştı büyük ihtimalle başlamış da olmalıydı . Bir mesaj atmayı doğru buldu.

Sen gir ve otur hemen geliyorum .

Hızlıca verdiği salona gitti her yer fazla karanlıktı ama olsundu ve hemen F'yi buldu sonra 13.... sonra 12'yi buldu . Heyecandan 12'ye hiç bakmadı, bakamadı ... Kendi koltuğuna oturdu . Kafasını çevirdi artık bakmalıydı değil mi neden bu lanet yer bu kadar karanlıktı önümü bile göremiyorum ? Şapkasını tekrar çıkardı ve 12'ye döndü .

-Merhaba üzgü....

Kyungsoo gözlerindeki problemden dolayı biraz daha kıstı gözlerini !!! Derin bir nefes aldı . Birden filmin kap karanlık fragmanı bitti bembeyaz bir ekran belirdi . Ekranın üstünde kocaman bir melek kanatlarını açmış ,şeytanın elini tutmak için ona doğru uzanıyordu .

-Kai !

-Yüce İsa Aşkına Kyungsoo!

Bilmiyorum çok düşündüm hemde çok umarım beğenmişsinizdir. Seviyore sizi planım 45'de öğrenmeleriydi . Ve dee öğrendiler ... Bakalım neler olucak ... Beni sevin tatlışlarım ...

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin