No.12

236 18 2
                                    


,,Vstávej!" ,,Bože vstávej!" probudili mě zvýšené hlasy. ,,Hmmm.." zamumlala jsem a otočila se na druhý bok. Někdo do mě drknul. ,,No tak vstávej." Tohle mě už docela naštvalo a pootevřela jsem oči. Uviděla jsem Martina a vedle něho stál Kovy. ,,Proč mě jako budíte?" řekla jsem naštvaně a opět jsem oči zavřela. ,,Protože třeba je dole snídaně a na tebe čekat nebude." řekl Martin. ,,Bože." odsekla a pomalu otvírala oči. ,,Počkej a jak jste se tu vůbec dostali?" uvědomila jsem si. ,,No-o." začal Kovy. Přizvedla jsem obočí a čekala na odpověď. ,,Ty karty máme propojené." řekl v klidu Martin,zřejmě mu to vůbec nevadilo. ,,Takže já můžu jít třeba brzo ráno k vám do pokoje a třeba vám něco ukradnout?" už jsem přemýšlela nad tím že bych jim něco mohla udělat. ,,Třeba." pokrčil ramena Kovy. Vylezla jsem z peřin a šla jsem do koupelny. Nějak mě nezajímalo že stojí u moji postele. Jak jsem došla do koupelny uvědomila jsem si co mám na sobě. Moje lososová noční košilka s krajkou. ,,Sakra." řekla jsem protože jsem si uvědomila že budu muset jít zpátky pro oblečení. Otevřela jsem dveře od koupelny a koukla jestli tam ještě jsou. No samozřejmě seděli na posteli a na něco se na mobilu koukali. Normálně jsem prošla ke skříni a dělala jakoby tam nebyli. Vzala jsem si oblečení a letěla zpět do koupelny. Ale samozřejmě že si mě všimli protože měl Martin malou poznámku: ,,Máš hezký zadek!" Poděkovala jsem se zrudnutím a zavřela se v koupelně. Na sebe jsem nahodila černé legíny,svetr,šál,nahrdelník..(viz.média) Udělala jsem si lehký culík a jemně se namalovala. Vyšla jsem z koupelny a šla si pro mobil a kabelku. Kabelku jsem si vzala hnědou a sladila ji s botama. ,,Jdeme?" řekla jsem když jsem byla připravená. ,,Nějaká rychlá ne?" podotkl Kovy. ,,Vadí? Já nejsem fiflena." ,,Ne právě že vůbec ne." dodal Martin a šli jsme dolů na snídani. Tam jsme se potkali i s Men-tem a Housem. Všichni kluci byli moc fajn.

Kluci šli pak spát nebo v noci stříhali videa a já se šla projít někam do obchodů. Našla jsem nějaký nákupák. Koupila jsem si pár věcí a taky nějaké jídlo na zobaní po večerech a nějaké ty čínské pochoutky.

Zalezla jsem do postele a koukala se na film,k tomu jsem jedla nějaké žížalky. Moc se mi tu líbilo. Cinkl mi mobil. Nová zpráva na Twitteru.

Martin: Jsme zbuzení půjdem kolem čtvrté na mrakodrap jo? :?)

Já: No konečně. Oky ;)

Martin: Co děláš? :)

Já: Kukám na film a jím nějaké čínské věcičky. :)) Dojdi!

Martin: Už jdu! :) Kovy jde ještě stříhat tak já dojdu.

Já: Čekám ;)

Jen co jsem zavřela chat už klepal na dveře. Šla jsem mu otevřít. ,,Čáu spáči!" ,,Čáu spáčko." oba jsme se začali smát. Zkoušeli jsme ještě nějaké pochoutky. Něco bylo fakt dobré ale něco dost odporné. Povídali jsme si a smáli se.

K večeru jsme šli na mrakodrap. Bylo to nepopsatelné. Krásaa. Bylo to užasné!! Miluju Hong-Kong!


Další díl. Pokud se díl líbil můžete mě podpořit hvězdičkou a komentářem. Děkuju všem!!!

Vaše Christine

Twitter (Jmenuju se Martin)Kde žijí příběhy. Začni objevovat