Queen pov.
Dupa ce m-am schimbat de maieul patat din vina lui Matthias am revenit la actele care imi mananca zilele. Cu o noua cafea in fata stau afundata in zecile de dosare care imi ocupa biroul. Sunt intrerupta din nou de sunetul usii. Imi ridic privirea ca sa dau de cea inghetata a Demonului.
-Ce vrei? Il intreb acid fiind inca suparata pe palma aceea. Eram obisnuita sa ma loveasca. Desi ma razbunam dupa, nu ma mai ranea asa tare. Dar acum nu mai accept sa ma atinga nimeni, sunt Queen si nimeni nu o sa imi mai faca rau.
-Inca esti suparata? Ma intreaba el cu o expresie neutra.
-Da! Raspund mutandu-mi atentia iar pe dosarul pe care il aveam in maini.
-Inainte iti trecea mai repede!
-Inainte ma razbunam mai mult! Ii raspund cu un ranjet in coltul gurii.
-In fine! Trebuie sa pleci in Columbia. Imi spune el revenind la subiectul care il intereseaza.
-De ce ? Intreb eu fixandu-mi privirea pe fata lui.
-Trebuie sa inchei o afacere si eu nu pot merge!
-Cand?
-La noapte!
-Cat timp stau acolo?
-Maxim o saptamana, depide cat de repede negociezi.
-Ok! Merg sa imi fac bagajul, restul detaliilor le vorbim inainte sa plec.
-Vei merge cu Matthias! Iti va spune el restul.
-De ce merge si el ?
-Are si el treaba acolo si el il cunoaste pe cel cu care vom incheia afacerea.Pe deasupra are mai multe relatii in Columbia decat noi. Spune el si se ridica de pe scaun indreptandu-se spre usa.
-Daca au venit plozii tai acum sa stii ca eu nu trebuie sa fac pe dadaca! Ii spun iritata de faptul ca de cand s-au intors mereu imi pune coad.
-Nu faci pe dadaca dar vreau ca ei sa se implice mai mult in aceasta afacere!
-De ce? Ei o au pe a lor si sunt sigura ca o sa se descurce si cu asta cand vor fii nevoiti.
-Vazand cu o conduc eu pe a mea vor invata sa o faca si eu cu a lor. Oricum afacerea asta nu le va ramane lor! Spune el si eu raman cu gura cascata.
-Cum adica nu le va ramane lor? Spun eu, pe fata mea citindu-se socul.
-Dupa moarte mea afacerea asta va fii a ta Queen! De ce crezi ca te-am antrenat atat si te implic in tot ceea ce tine de afacere. Ei nu sunt la fel de puternici ca tine, desi i-am invatat sa omoare de cand erau mici inca clipesc cand apasa pe tragaci. Tu o faci fara nici un resentiment, fara nici o ezitare. Tu imi mostenesti tronul, tu esti regina intunericului.
Imi spune si paraseste incaperea, eu ramanand de-a dreptul socata.
***
Ne aflam de vreo 3 ore in avion si eu am inceput sa ma plictisesc. Am ales sa mergem cu un zbor public pentru a nu atrage atentia. Matthias se uita pe niste dosare si eu ma joc cu degetele. Faptul ca nu pot fuma o tigara dar nu pot s ma umple de nervi.
-Lasa dracului dosarul ala ca ma plictisesc de moarte! Ii spun lui Matthias si ii zmulg dosarul din mana.
-Si ce ai vrea sa facem? Ma intreaba acesta dand sugestiv din sprancene.
-Pe dracu! Daca tu crezi ca de la cateva saruturi eu o sa plonjez in patul tau, te inseli amarnic pisi! Ii spun iar pe fata acestuia se vede dejamagirea.
-Cat mai aveam ? Continui eu neluand in seama expresia lui.
-Cam doua ore!
-Da-le dracului de ore ca mai bine mergeam cu avionul privat. M-am saturat! Spun eu si imi trantesc capul de umarul lui incercand sa dorm!
-Acum te pui sa dormi?
-Da! Asa ca tine-ti gura!
-Dar ai zis sa las dosarul ca sa vorbim!
-M-am plictisit si de asta! Ii spun si imediat inchid ochiii.
***
Sunt trezita de o voce feminina care ne anunta ca am aterizat in siguranta. Toata lumea incepe sa aplaude echipajul dar eu ma ridic repede vrand sa cobor cat de curand.
Cum se deschide usa o tasnesc direct in aeroport. Matthias ma ajunge din urma si mergem sa ne recuperam bagajele.
-Unde mergem acum? Intreb cand ajungem in fata aeroportului.
-La un hotel! Imi spune indreptandu-se spre o masina neagra.
Urca in locul din dreapta soferului si eu in cel din spate. Soferul ne saluta respectuos si ne intinde cate o arma. O iau pe a mea si mi-o ascund in spatele trcoului.
Masina pormeste si eu imi fixez privirea pe gem. Privesc miile de oameni pe langa care trecem cand in raza mea vizuala isi face aparitia un chip cunoscut. Incerc sa realizez de unde il stiu cand amintirea lui imi strafugera in minte. Este barbatul din videoclipul pe care l-au vazut parintii mei, barbatul caruia i-am dansat.
-Opreste! Tip si imediat cobor din masina care a incetinit decat neapucand sa opreasca.
Alerg in urmele barbatului care cum m-a observat a inceput sa fuga. Imi scot arma si ocolesc multimea de oameni din fata mea. O ia pe o straduta si imediat cotesc si eu in aceiasi directie dar aici l-am pierdut. Unde dracu a disparut?
Imi asez mainile pe genunchi in timp ce imi trag rasuflarea. Ma intorc si dau de Matthias cu o fata curioasa.
-Cine era?
-Un viitor cadavru! Ii spun maraind cuvintele.
CITEȘTI
DARK LOVE
Teen FictionEa-Iti garanteaza Iadul si iti aduce moartea "Daca oamenii iti cunosc slabiciunile, vor profita de ele si te vor calca in picioare" El-Crescut in intuneric pentru a distruge lumina "Nu am sufletul inghetat pentru ca eu nu am suflet!" Ce se intampla...