·Capitolul 16- Idiot tampit ce esti!

1.4K 121 11
                                    

De ceva vreme stau si privesc in gol pe fereastra. In mintea mea e un haos total, toate gandurile mele innodandu-se, amestecandu-se ajungand sa ma ameteasca. Imi rup privirea de pe aleea intunecata si mi-o intorc spre Louis. Sta exact in aceasi pozitie, privindu-ma. Imi ridic privirea spre ochii sai si mentinem un contact vizual intes. Ochii sai sunt reci si inexpresivi. Ca sufletul tau... imi trece un gand prin minte.

- Vrei sa dormi? ma intreaba Louis.

De ce imi vorbeste de parca as fi o persoana cu handicap? Sunt perfect normala, chit ca gandurile mele nu expr.

- Da, chiar as vrea, ii raspund si ma ridic de pe pervazul ferestrei.

Merg spre pat, iar atunci cand trec pe lanaga birou arunc o privire peste sutele de foi imprastiate pe acesta. Scrise cu cerneala neagra, aproape caligrafic, pe hartia alba sunt scrise versuri. Laois scrie poezii sau cantece? Nu ma asteptam la asa ceva. Aleg sa ignor invalmaseala de ganduri ce revine in mintea mea si imi continui drumul.

Ma asez pe pat, in partea opusa unde e Louis, pe pate, privind tavanul. Parca toate rezolvarile la problemele mele se afla in varul orbitor de alb. Simt cum salteaua patului se ridica, pe semne ca satenul s-a ridicat. Cateva secunde mai tarziu simt cu un tricou imi este aruncat peste fata.

Ma ridic in fund si il rivesc urat pe Louis care zambeste stramb din dreptul dulapului. Imi dau ochii peste cap si ma ridic in picioare. Ma duc lanaga el si il privesc batand nerabdatoare din picior.

- Ce? ma intreaba el cu o expresie confuza de prostanac pe fata.

- Restul pijamalei mele? il intreb dandu-mi iarasi ochii peste cap.

- Esti atat de mititica incat tricoul meu iti va fi ca o rochie, daca nu e asta iti dau si o pereche de pantaloni, imi raspunde.

Oftez si ma indrept spre baia dim camera lui. Nu am observat usa aia pana acum, de fapt nu am observat prea multe din camera lui pana acum. Ridic mintal din umeri si merg mai departe. Cand deschid usa babaii raman placut impesionata de cum e decorata. E mai mare decat baia mea, gresia si faianta fiind albe si negre. Un jacuzzi urias era intr-un colt, iar o cabina de dus pe peretele opus acestuia.

Am nevoie de un dus, asa ca imi dau salopeta jos si o impaturesc si o pun langa cabina de dus. Trag un prosop si il las sa cada pe gresie langa hainele mele inainte sa inchid usile glisante. Dau drumul jetului de apa fierbinte si iau gelul de dus a lui Louis. Nu se va supara ca il folosesc. Imi pun in palma o cantitate imensa si incep sa imi masez corpul. Narile imi sunt invadate de mirosul familiar al sau. Miroase atat de bine!

Pierd notiune timpului si inchid rapid apa, deschizand usile cabinii de dus, baia fiind invadata de mult abur dens. Iau prosopul si il infasor rapid in jurul trupului meu si pasesc pe gresia rece. Aburul se risipeste lent, iar eu doar stau si privescin gol. Cand acesta dispare de tot si pot vedea ce e in jurul meu tip. Dar tip extrem de tare, speriata, surprinsa si nervoasa in acelasi timp.

Idiotul de Louis sta sprijinit de usa baii si rade. Capul sau e dat usor pe spate si mainile sunt asezate pe burta sa, in timp ce trupul sa se zguduie la hohotele sale de ras.

- Idiot tampit ce esti! urlu la el cat ma tin plamanii, dar el rade in continuare.

Imi impun sa ma calmez inainte sa il strangulez cu furtunul de la dus.

- Cat de mult ai vazut si de cat timp esti aici? il intreb printre dinti infranandu-mi impulsul de a sari la gatul lui si de a-mi baga unghiile in el.

- Din pacate nu am vazut prea multe din cauza aburului. Sunt aici de ceva timp, credeam ca ai vrut sa te sinucizi, dar tu de fapt iti faceai de cap cu gelul meu de dus, nebuna mica ce esti! imi spune cu un ranjet bolnav pe fata.

- Iesi afara! tip la el.

Ridica mainile in semn de predare, inca zambind. Se intoarce si iese din baie lasandu-ma singura cu nervii mei. Imi trec mainile peste fata in semn de frustrare si imi iau lenjeria intima din nou pe mine.

Louis e un nenorocit. Tricoul sau e minuscul si abia imi acopera fundul. Mititica, auzi la el! Ies nervoasa din baie, cu mainile tragand de tricou in jos si ma indrept direct spre dulapul sau. Iau prima pereche de pantaloni de trening pe care o vad si ma imbrac cu ea.

- Nenorocitule, spun in timp ce ma pun langa el in pat, dar pastrand o distanta mare.

Rade si se duce sa stinga becul. Simt cum patul se lasa sub greutatea sa si ma trage la pieptul sau gol. Incerc sa ma impotrivesc dar ma strange cu putere si renunt. Ma intorc cu fata spre el si ma cuibaresc la pieptul sau, iar imediat adorm.

Scuzati-ma ca postez atat de tarziu si e din nou foarte scurt, dar temele ma omora. Va multumesc pentru cele 3 mii de citiri. Kisses ♥

Tangoul disperării- PariulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum