S: Aa ok.
Ajungem acasă și eu cobor din mașină și ne îndreptăm spre intrare. Intrăm înăuntru și eu merg în camera mea și îmi arunc geanta pe canapeaua din cameră și mă schimb de aceste haine.
După ce mă schimb, aud telefonul vibrând. Când mă uit pe ecran vad numărul lui Justin.
Îi răspund.
C.T CU JUSTIN
J: Hey baby girl!
A: Hey!
J: Ce faci?
A: Acum am sosit de la studio. Tu?
J: Și eu. Sper că nu ai uitat că în seara asta avem întâlnirea!
A: Știu, la 7 p.m vii să mă iei. Acum nu mai pot vorbi, trebuie să ma decid cu ce să mă îmbrac. Apropo unde o să mergem?
J: Nu îți pot spune, dar îmbracă-te între elegant și lejer.
A: Ok. Ne vedem paaaa.
J:Paaaaa.
TERMINARE C.T CU JUSTIN
După ce închid merg să îi spun tatei că în seara asta ies cu Justin.
A:Tată?
S: Da? Ce este?
A: În seara asta o să ies cu Justin, ok?
S: Știu că ieși, și da e ok.
A: De unde știi?
S: El mi-a spus.. să trecem peste.. dute și pregătește-te.
A: Ok
Urc pe scări, și ajung în camera mea.
Intru în șifonier și mă uit printre haine. Îmi iau un maieu negru elegant, o fusta aurie sclipicioasă, o curea la brâu, în picioare pantofi de 15 cm negri, un lănțișor și o gentuță neagră. Îmi îndrept parul și mă machiez cât de natural pot.
După ce mă termin aud ușa camerei mele deschizându-se. Când se deschide complet, o văd pe nebuna mea după ea.
D: Hey!
A: Hey. Apropo așa din curiozitate te-ai uitat la ceas?
D: Nu, de ce?
A: Ai spus că vii să mă ajuți să mă îmbrac, te-am așteptat și nu ai venit, așa că m-am îmbrăcat singură. Am mințit la partea cu așteptatul dar totuși a promis, și vroiam să se simtă puțin vinovată.
D: Ooo, iartă-mă draga mea, promit că data viitoare nu o să întârzii, dar arăți superb, cred că tu ar trebui să mă ajuți să mă îmbrac.
A: Ești iertată, și nu exagera, tu te îmbraci mult mai bine ca și mine. Acum așteaptă să îl sun pe Justin să văd unde este, apropo cât este ora?
D: Poi este..... 6:50 p.m . Mai ai timp, până ce sosește, hai să îți retușăm machiajul. Apropo de ce te-ai machiat așa simplu?
A: Nu îmi place să mă machiez foarte strident, pentru mine e mai bine simplu.
D: Da, ai dreptate.
DUPĂ 5 MINUTE
D: Gata, am terminat.
A: Este minunat, mersi Dem!!
D: Dem?
A: Așa o să îți zic de acum! E ok?
D: Bineînțeles.
A: Ok.
Când am mai vrut să ii zic ceva lui Dem aud soneria ușii.
CITEȘTI
Fata managerului! (Fanfiction Justin Bieber)VOL I FINALIZAT
FanficIn aceasta poveste este vorba despre Ariana Grande care este fiica lui Scooter Braun. O cheama Grande deoarece parintii ei au divortat si ea a luat numele mamei. Si mama ei a murit intr-un accident iar ea a fost nevoita sa isi faca ultimul an de lic...