Viata bate filmul - Story

224 17 16
                                    

Va-ti gandit cum ar fi viata voastra doar cu zambete false , cu prieteni falsi si sa pui suflet in ceea ce faci iar cand esti dezamagit suferi cumplit ?! Sincer eu da, pentru ca asta e viata mea ...Sunt o copila ce pune suflet in ceea ce face si totusi sufar din cauza asta .. Sunt genu de persoana care are momente in care vrea sa ramana singura intr-o camera si sa planga. Sunt genu de persoana care vrea sa isi schimbe viata radical pentru ai arata unei persoane ca nu ma poate juca pe degete cum vrea si ca nu sunt bataia lui de joc ! Acum a venit momentul sa ma joc si eu cu sentimentele . De ce ?! Pentru ca multa lume s-au jucat cu sentimentele mele ! Oare pot sa intru in acest joc ?! Oare ma pot schimba in asa fel sa nu dau gres ,sa nu cumva sa ma vrajeasca cu ochii lui caprui si sa se duca de rapa tot. Oare voi reusi in aceasta lupta cu viata ?! As sta in intuneric ca pana acum , as putea ramane o Anonima dar trebuie sa lupt ! Oare unde ma va duce acest plan ?! Voi putea invinge s-au o sa cad iar in plasa seductiei ?! Tot ce trebuie sa fac este sa incerc !

Ce pareri aveti pentru inceput ?! Sincer astept critici . Sper sa va placa introducerea povestii . Maine voi posta primul capitol ;) . Tnx .

Viata bate filmul - StoryUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum