School is alweer begonnen en er zijn veel nieuwe kinderen op school. Onderandere eerstejaars, kinderen van mijn vorige school, de school die ik haatte omdat er debiele kinderen op zaten. De meisjes die nieuw waren waren allemaal geobsedeerd door make-up en fashion, dus zaten zij daar helemaal opgetut op school terwijl ik in mijn joggingsbroek met mijn haar niet gekamt(je snapt me wel) op school zat. Maar mij kan mijn uiterlijk me niets schelen en trouwens van make-up krijg je rimpels, dus ik blijf naturel. Oke, ik geef toe soms draag ik make-up maar dat is voor iets belangrijks zoals een feest of een date, ok grapje ik heb nooit dates..., maar ik draag geen make-up voor zoiets stom als school. back to the point! Er is 1 meisje dat boven de rest uitsteekt, letterlijk ze heeft de benen van een model. Ze heet Sanne en blijkbaar is ze een ex van Ward , ze heeft echt het lichaam van een model. En raad eens, ze zit natuurlijk in mijn klas. AWKWARD! Tijdens de eerste kleine speeltijd zag ik hun zoenen, en ik weet ik dacht dat ik over Ward was maar, ik voel toch een beetje jaloezie... Hoe graag ik ook wil dat ik geen gevoelens meer heb voor Ward , ik blijf ze hebben. En ik wil van ze af. Dus ik zoek een andere leuke jongen, in mijn klas zitten alleen debielen, dus daar moet ik al niet zoeken. Na elke jongen op school (1en2) te zien, zie ik dat het allemaal debielen zijn. Ik ben hopeloos, of toch niet... Misschien vind ik buitenschool iemand. De volgende dag toen ik naar school ging zag ik een super knappe jongen in onze school binnen stappen, ik had hem ngo nooit eerder gezien, dus die avond besloot ik hem te stalken. Hij heette Nathan (niet acid) hij was een 3e jaar dus daarom had ik hem nog niet gezien op school. Het is intussen al de volgende dag en ik kom hem weer tegen en hij ziet mij deze keer ook, we staarden in elkaars ogen en blijven daar staan voor 1 minuutje ofzo, ik voel vlinders in mijn buik.
JE LEEST
Het leven van een tienermeisje : Emma
RomanceEmma is een normaal meisje dat naar school gaat, zoals elk meisje word ze ook weleens verliefd op een jongen op school. maar is die jongen wel wie ze denkt dat hij is of is hij iemand totaal anders?