"Otkud ti tu na pragu srca mog"
- Imam smeđu čupavu kosu koja pada na moja ramena, zahvaljujući njoj već od moje 5 godine prozvana sam kao " čupava ".. oči boje badema i deblje usne.. visoka sam tamam da ga poljubim u srce a on mene u " pamet ". Atribute sasvim odgovarajuće mojim godinama i mojoj proporciji, opčenito.
- 21.05.2014 godine, srijeda, sunce kao da se krije, kao da ne želi pokazati svoju " ljepotu " u zrakama. Šetala sam sa prijateljicom, šale i smijeha nikad dosta. Na sebi sam nosila pink majcu, uske hlače, kačket hip ' fazona, rey.ban naočare, bijele all ☆ star bez vezica I sivi lagani šuškavac. Moj stil. Pun pogodak. " Nije bitno šta je na tebi ako se udobno osječaš" ..
-dok sam uživala u šetnji i razgovoru s Ajlom, pojavljuje se ON..
-Plave oči, u obliku badema, plava lepršava kosa i momak koji je visok 2,03cm i savršene građe.. Na prvi pogled kao da je rekao "htjela to ili ne bit ćeš moja"..-Bio je u autu sa svojim haverom, pozdravio se sa mnom kroz prozor pozivajući me na kafu. Naravno, prihvatila sam.
-Rekao je da će me čekati za od prilike 10 min. Ispred jednog kafića po nazivu "Monaco"..-Hodajući prema tom kafiću, ugledala sam ga kako stoji sa par svojih havera i nešto se smiješka, mislim toliko poseban, odvažan i sve to..
-Znala sam ih sve, tako da se nisam stidila prići i pozdraviti se. To sam učinila pružajući im ruku. I na kraju ide ON.. pružila sam mu ruku i poljubili smo se u obraz.. tijelom mi je prošla struja, kao i svaki naredni put kad bih ga poljubila..-Odlučili smo da sjedemo na sprat, porućio je sebi sok od jagode a ja sam se držala poziva "na kafu" tako da sam to i pila. Iako nisam ljubitelj kafe, ta kafa mi je odgovarala..
- Prićali smo, zezali se i smijali.. napokon uživo.. prije svega ovoga pisali smo par puta na facebooku, čak smo jednom prilikom i sjedili u autu kod "ruševine" -(naše mjesto)..-Taj prvi put došao je pijan, i nisam bila sigurna da li ga stvarno želim..Btw. bila je noć, nisam ga ni vidjela kako treba..
Da se vratim na kafu.. vrijeme je odmicalo a ja sam čekala jedno.. a to je poljubac.. i napokon preuzeo je inicijativu u svoje ruke.. učinio je to i napravio malu pauzu kako bi mi rekao da nikad nije ljubio slađe usne.. to mi nije ništa novo.. mnogi su mi govorili da imam lijepe usne i da bi htjeli da me poljube, ali prilike nisu imali..
-uslikali smo taj naš prvi poljubac..20:18 min. Dan je odmicao.. a i već skoro 2h pijemo "kafu" .. odlučili smo da krenemo Doma. To smo i uradili. Pozdravili smo se tako što me je poljubio još jednom..
- shvatila sam da ipak ne idem kući kada sam ugledala moju najbolju prijateljicu kako sjedi u bašti tog istog kafića sa našom tad još jednom dobrom havericom..
-on je otišao a ja sam ostala kako bih im ispričala utiske sa prve kafe.. izblebetala sam im sve do rijeći.. hah' šta drugo tinejđerke i rade..- I napokon, 22:30h došla sam kući i ušla na facebook kako bih vidjela je li dotićni Mirsad išta pisao.. ii daaa, ono što sam čekala.. njegova poruka :D .. " Bilo mi je lijepo s tobom danas. Hvala ti na tome" .. odgovorila sam mu i konverzacija je opet poćela.. kroz konverzaciju saznala sam da smo zapravo zajedno..
- Niko srećniji od mene nije bio.. još malo smo pisali i odlučila sam da idem spavati.. poželjela sam mu laku noć i odjavila se..
-Dok sam tonula u san u glavi mi je bilo samo jedno.. plava lepršava kosa, plave oči ii najljepši osmijeh..
-odmah tu sam znala da je On nešto posebno i da nije samo prolazna faza..
-napokon sklopila sam oči i utonula u san..Nastavak....