Bugün 20. Gün sevgilim. Sensiz koskoca 20. günüm. Kokunun özlemiyle kendimi yerden yere atmak istediğim birgün daha...
Nasıl yanına geleceğimi bilemiyorum Niall. Biliyorum bu imkansız ama eğer uçabilseydim,yanına gelirdim sevgilim.
Seni orada görmek canımı çok acıtıyor. Sonunda bugün cesaretimi toplayabildim. Ziyaretine geldim. Senin ya da en azından bedeninin yanında olmak iyi hissettirdi. Ama yine de çok uzun süre kalamadım yanında. Dayanamadım.
Gözyaşlarım toprağı ıslatırken, mutlu günlerimizi düşündüm.
Sahi, sen yanımdayken ben hep mutluydum. Şimdi ise halimi hiç sorma.
Hıçkırıklarım boğazıma dizilirken son kez bağırdım adını. Belki duyarda gelirsin diye. Ama duymadın, gelmedin sevgilim.
Beni dizlerimin üstünden, Megan kaldırdı yine. O da çok üzülüyor, kendimi bu kadar üzmeme. Ama ben seni kaybettim Niall. Nasıl üzülmem?
Megan da yakın arkadaşım olduğu için yanımda, biliyorum. Başkası olsa beni çekemezdi de zaten. Bunun farkındayım ama elimden birşey gelmiyor ki.
Çok değiştim, sevgilim. Çekilmez, huysuz bir kadın bıraktın arkanda.
Çok özledim sevgilim, sana olan özlemim beni batırmak üzere olsa bile...
Çok özledim.
---
Merhaba! Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorumlarınızı bekliyorum :*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
If I Could Fly | N.H
Fanfiction"Eğer uçabilseydim sevgilim, senin yanına gelirdim." Aşık olduğu adamın ölümünden sonra hayatı mahvolan bir kızın hikayesi.