1

3 0 0
                                    


Totul incepe intr-o zi obisnuita de marti. Am venit acasa dupa cele 6 ore de plictiseala,inclusiv ora de chimie la care nu inteleg nimic. Probabil cea mai frumoasa si relaxanta ora este romana. Imi place si engleza doar ca nu ma prea pricep si mereu am un nod in gat cand ma asculta. Pur si simplu ma pierd.Am ajuns acasa.Poarta era inchisa si a trebuit sa-mi caut cheia in buzunarul gecii mele care avea un fermoar enervant in care mereu ma zgariam.Masina tatalui meu nu era in garaj si nimeni nu era acasa,exceptie facand Giugiu,pisica mea nebuna.Are un mieunat ragusit si daca o atingi pe coada te zgarie de iti da sangele. Prost animal.Am urcat scarile pana la etaj,dar nimeni.Am strigat "mama", dar nimeni. Am crezut ca s-au dus la Lidl avand in vedere ca nici Bird nu era acasa. Bird este fratele meu. Are o statura medie si parul des.Tin la el doar ca uneori ma scoate din minti.Am gasit o punga de pufuleti cu branya ce probabil era a lui,dar am preferat s-o mananc si sa mint ca am crezut ca-i pentru mine.M-am schimbat in pijamale si m-am trantit in pat ca o moarta.Am mancat pufuletii si dupa am mers sa vad daca tata a lasat sticul cu net.Da,era acolo doar ca brusc nu aveam chef de facebook.Probabil ca i-as  fi zis unei prietene s-o sune pe mama si s-o intrebe une e , ca dupa sa-mi zica mie.

Numele meu este Marie,si parintii mereu imi iau telefonul(care e cu touch, mic si demodat).Orice faceam,gata fara telefon pana la examen.Aiurea pedeapsa.Poate nu mi-ar fi pasat atata dar aveam 3 albume de Pink Floyd si 100 de melodii pe care le ador. Fara telefon,fara muzica si clar fara relaxare.Oribil.In fine. M-am dus si m-am apucat de teme.Tema la romana,relaxanta ca intotdeauna,iar cea la mate dificila si de nerezolvat.M-am uitat la ceas.Era 3 jumate si ai mei inca nu erau acasa.Nu ma dadeam in vant sa-mi petrec timpul cu ei,dar vroiam sa fie acasa,atata tot.M-am uitat pe geam,dar nici tipenie.Am strigat-o pe Giugiu,dar nimic.Singura pe lume.Mi-am facut cateva griji dar dupa am inceput sa sar pe pat si sa fac headbang.Mi se facu somn si evident m-am bagat in pat.Poarta era inchisa si aveam pe pereti toti sfintii din lume,deci ma simteam in siguranta.Am dormit pana la 7.M-am dezmortit si am coborat la parter sa vad daca au venit ai mei.M-am ingrijorat rau de tot si am plecat la bunica sa-i sun de pe telefonul ei.Cacat! Urasc sa mareg pana undeva ca sa folosesc un telefon.De ce naiba nu am un telefon?La bunica,nici tipenie.Nu a raspuns la interfon si nici becurile nu erau aprinse.Pe moment,m-am enervat si mi-am muscat buza.Dupa am plecat la cealalta bunica dar nici ea nu era acasa.Niciun om pe strada.Totul era asa de deprimant si mizerabil.Eram atat de speriata incat am inceput sa plang.Urlam ca naiba si eram fierbinte. Eram singura in mijlocul strazii pustii.De ce eu? De ce eu trebuie sa mor asa?Parca simt si acum lacrimile curgandu-mi siroaie pe fata infierbantata.Neavand ce face si cui sa-i cer ajutorul,m-am dus acasa.Mi-am pus sa mamanc niste zacusca si dupa am spalat vasele, ca de obicei.M-am dus in camera mea,mi-am facut ghiozdanul si m-am culcat.

Cand m-am trezit,m-am imbracat si m-am dus la scoala.Nu era nici tipenie de om si m-am gandit sa merg pana la Lauren,prietena mea buna.Aveam cam doua prietene bazate ,Lauren si Anurim.Cu Lauren ma distran si cu Anurim deveneam mai serioasa.Tineam la ambele.Nu eram genul de fata populara deoarece uram gesturile si figurile ieftine.Preferam sa o ard cum vreau,sa-mi pese de nimic si sa ma simt bine oricum.Imi placea stilul gotic chiar daca nu eram nu stiu ce mare fashion.ista.Ma imbracam lenjer,imi placeau blugii,camasile,puloverele si bocancii inalti.Eram un stil rebel.Aveam prieteni suficienti la care tineam.Cum mergeam sper Lauren,m-am intalnit intr-o intersectie cruce cu un barbat cu par si barba alba ,ce era imbracat in nergru.L-am intrebat ce se petrece dar s-a uitat la mine si a spus:

-Tu!

M-am uitat putin socata si in acelasi timp scarbita si i-am raspuns in sictir:

-Da,eu.Ce-i cu mine?Unde sunt toti?Ce cauti aici?

S-a uitat parca speriat la mine si dupa a fugit disparand in ceata.M-am enervat pentru ca m-a lasat cu ochii in soare,dar mi-am continuat drumul.Am ajuns in fata portii lui Laurensi am preferat sa intru direct,fara sa strig sau ceva.Nu mi-a raspuns nimeni asa ca am intrat in casa ca o nesimtita. Multi mi-au zis ca sunt nesimtita dar i-am lasat sa vorbeacsa,stiti proverul "ursul trece,cainii latra".Nu prea-mi pasa de ce zic altii.Ii ascult doar pe cei care stiu sigur ca-mi vor binele.Am intrat in camera ei fara sa bat si am gasit-o dormind.Am dat-o jos din pat si m-a facut proasta. I-am zis ce se petrece si ma privea ca pe-o nebuna.Cand s-a dus sa se uite dupa ai ei ,mi-a dat dreptate.Eram sigura.Apoi s-a imbracat si am decis sa mergem la Gyros Pita, un local cu shaorma greceasca. Sfant loc.Era deschis,dar nimeni nu era in local.Puiul era la rotisor si tot ce trebuie.Mi-am umplut shaorma cu taziki si carne si tot ce am avut chef.Am mancat si dupa am mers la Anurim sa vad daca-i acasa,dar asa cum ma asteptam,nu era.Cand am vazut ca totul e deschis si gratis si fara control,am inceput sa ne facem de cap. A tinut asa vreo 3 zile pana cand...

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 24, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Nu renunta fara o luptaWhere stories live. Discover now