okulub ilk gunu!!

4 1 0
                                    

Merhaba wattpad okuyucalari.. ilk kitabim yanlislarim için özür dilerim şimdiden .Mediada azra var. sabahin körüydü.Ve pislik abim mert beni su ile uyandirmisti. Ona sinirli ama komik bir bakis attim. Abim "kizim saat 9 hadi ben bile hazirlandim seni bekliomm." Dedi. Bu arada ben AZRA .kaltim ve direk banyoya yöneldim abim arkadan " assadayim ben gec kalma cadi" diyen neseli sesini duydum. Bana hep guven veren o sesi.Formalarimi giydim formalarim krem rengi bir etek ve yanliz etek kisa hemde cokk ve yesil bi tisorttu. Makyaj masama geçtim ve olgun bir makyaj yaptim . Sari uzun dalgali saclarimi salik birakip konverslerimi giydim . Son kez aynanin karsina gectiğimde okul için yeterince guzel olmustum. Assaği indim abimle tek yasiyorduk o yuzden kapiyi kilitldim ve abime "ben kendi arabamla gidiyo7 erkeklerin ve kiskanc kizlarin gozu bendeydi. O kadar hizli gelmistim ki abim yeni geliyodu. Ah abim o kadar yakisliydi kii benim yanima yarisirdi.. Ah biz tam bir harikaydik... O arada biricik arkadaslarim Masal ,Merve , Ecem ,Savaş ve Barisi gordum. O sirada abim "kizim bu eteğin devami nerde diye sordu . Ben "abiii ama okul firnadi dedim. O "boyle okul formasi mi olur" dedi. O siada abumin arkadasi kardesi ege geldi.. Ah ege hayatimi kurtardin yaaaa...

Arkadaslar votelerinizi bekliom. Bu arada telefonda yazdigim icin hatalar cok affedinnn.

Sempatik Odun..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin