Ahojky vím že už jsem dlouho nepřidala další díl a asi vás zklamu tím že ani tohle není nový díl ale ten vyjde hned po tomto jinak děkuji za nominaci Annie_41.1. Co tě přimělo psát na WP ?
Nejdřiv mně bavilo jen tak si číst příběhy jiný pak mně napadlo že bych mohla nějaký příběh napsat sama a tak jsem vzala sešit a prostě psala až jsem napsala svůj první příběh, který není nikde zveřejnění. jednoduše řečeno jsem postupně postupovala až jsem se dohrabala k tomu že jsem na wattpad hodila nějký ten příběh, který jsem nakonec většinou smazala...
2.Kdo je pro tebe důležitá osoba?
Tohle se mi moc nechce rozebírat proto řeknu jen Děda...
3.K jaké písničce máš zvláštní vztah a pro tebe důležitý vztah?
Na tuhle otázku se odpovědět těžko protože já měnim písničky ( hlavně styl hudby) podle nálady...
4.Čteš nebo radši koukáš na filmy?
Dřív jsem radši koukala ale poslední dobou radši čtu.
5. Jaký je je pro tebe tady na WP příběh citově založený?
Nemůžu říct že by to byl jen jeden příběh ale většinou to jsou příběhy s rozvrácenou rodinou či problemy v rodině atd.
6-Máš ráda Zayna Malika?
Ano, neříkám že schvaluji vše co dělá ale ráda ho mam.
7.Jde ti to ve škole?
Jak co ale odborné předměty mi jdou podle učitelů chválitebně.
8.Co by jsi chtěla dělat v životě?
Chtěla bych skvělá máma, která tu vždy bude pro své děti a pro svého muže.
9.Kdo je tvůj velký vzor?
momentálně Lucka - přítelkyně mého bratránka, a můj děda
10.Dokázala bys vydržet den bez hudby?
na 100% ne!!!!!!!
11.jaké je tvé životní motto?
Věř, běž a dokážeš.
12.Ztratila jsi někdy v životě někoho důležitého?
Ano prababičky s pradědečky a i přesto kolik smrti jsem vlastně zažila v rodině nejvíc zabolelo to když jsem ztratila kontak s člověk, kterého jsem měla hodně ráda a tím byl můj otec nejsmutnější je že to co bylo před tím už nejde jen tak vrátit...
13.Jaký je pro tebe nejdůležitější měsíc v roce?
Ani nevím asi prosinec ale ne kvůli dárkům ale kvůli rodině...
Tak ho tady toje dále nominuji EllyCat16 a Baja99 odpovězte na stejné otázky jako já.
Jinak jestli chcete vědět něco dalšího tak mi na otázky pište do komentáře já vám rada odpovim.
Váš Andýsek.