"Biliyormusun Nefes, sende bazen benim kafamı karıştırıyorsun"
Soğuk suyun saç diplerimde yarattığı o etkiden bile daha büyük bir etki yaratıyor bu sözler beynimde.
Allahtan bunu gören yok.
Pekala pekala. Yanlış duymuş olmalıyım evet evet kesin yanlış duydum. Yoksa ben nasıl Kâran'ın kafasını karıştırabilirimki.
Çok konuşarak olmasın.
"Nasıl" dedim konuşmaya karar verdiğimde. Sebepsiz bir heyecana kapıldı yine arsız kalbim. Hala göz gözeydik . Bu bakışlardan birşey çıkartmalımıyım bilmiyorum.
"Ben niye karıştırıyorum ki kafanı" mahsum çıkan sesimin aksine kalp atışlarım hiç te mahsum değildi.
Allahtan etrafta düşünce okuyabilen kimse yok.
Cevabı gözleriyle verdi. Tamam bu çok saçmaydı bana böyle bakması çok saçmaydı. Ve bundan daha saçma olan benimde ona böyle bakmam.
"Sıkılmadınmı" dedi elif yanıma gelirken.
Sen gelene kadar Hayır."iyi gibi"
O iyinin nedenini biliyorum ama neyse Deyip. Alaya vurdu iç sesim.
"Sen ne yaptın. Yoktun ortalıkta "
kâran'a baktım bizi dinliyordu. ama bakışları Selim beyle fısır fısır konuşan Okandaydı. Sanırım bu manzaraya hiçte şaşırmamıştım. Tekrar Elif'e döndüm." hiç birşey yapmadım. Güven denilen çocuk yüzünden hala sinirliyim. Birşeyleri parçalamak istiyorum."
Ha yani, onu dikizlemedin.
Şu an gözleri tamamen başka bir şey diyordu. Belkide ben abartıyorum bilmiyorum.
" ne yani!" Dedim." Tüm gün Güven'i mi düşündün Elif."
işte o an gözle görülür bir afallama yaşadı Elif.
"Saçmalama ne düşünücem o salağı, ben sadece sinirliyim o kadar." Hı hı
Alkışa tutulur bir yalan söyleme kabiliyeti var bu kızın pes doğrusu. Elif kâran'a dönüp koluna dokundu. Her zamanki Elif diye geçirdim içimden.
" sonunda Okan'la Tanışmışsın"
"Öyle oldu" dedi Kâran. Düz bir sesle bakışlarını bize döndürürken.
"iyi anlaşacağınıza eminim, kafa dengidir benim kuzenim"
Sadece dinlemekle yetindim. Kâran'ın çenesi kasıldı. Gözlerimi devirmek
istedim.evet çok iyi anlaşacaklar, helede Kâran.
" Etrafım Okan gibilerle dolu, sen rahat ol sarışın, o iş bende"
O iş bende?
Elif kaşlarını çattı.
"Benim kuzenimi hafifemi alıyorsun sen"
"Benimkisi sadece tahmin" bakışları beni bulduğunda göz kırptı. Ve ben dondum.
Şimdi bu neden bana göz kırptı. Neden bana böyle bakıyor. Beynimin yüzde yetmişini bu bakışları çözmeye çalışmakla harcadığımın farkında değilmi." tahminin Bu sefer tutmadı.
Haberin Olsun diye söylüyorum. Okan sağ gösterip sol vuranlardan. Kâran'cım"Elif masada duran vişne suyundan bir yudum alıp içtikten sonra yüzünü buruşturdu. Sanırım alkol dışında su bile tüketmiyor.
Bir ara bunun nedenini sormalıydım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sessiz Çığlıklar
Teen FictionHayat ini buz tutmuş bir girgaptı ona göre ve ona armağan edilen tek şey nefes almaktı, tıpkı bir saksının içinde büyütülen bitki gibi. Haberi yoktu, etrafı soyut halatlarla çevriliydi.Oyun bitene, yeşil gözlü canavar karşısına çıkana kadarda haberi...