"Wei, kau dah siap add math blom?" Sandra menanyaku dengan suara menggoda. "Dah, amikla" sambil menghulurkan buku latihan add math.
"Wei Azri, aku ingat aku nak join team ragbi skolah la" "kau tu dahla pendek, kurus plak tu" "sah sah la si Cikgu Din tu takkan amuk kau. Dia nak orang pantas bukan lembab"
"Kau bahasa cantik sikit kang kene ngan aku kang" "mulut aku, pi mampos ah.
*********
Aku menggerudi kerongkongnya dengan menggunakan gerudi tangan, kemudian aku mengeluarkan halkumnya menggunaian playar muncung tirus. "Kau tak boleh lawan aku lah sial!"Aku meletakkan halkumnya di dalam sebuah topper ware bersama dengan halkum yang lain. Aku membuka sarung tangan lalu keluar dari bilik itu. Aku membaca surat khabar tajuk utama Mayat Lelaki Tanpa Halkum. Aku tersengih.
"That why you can't play shit with me!"
Tula lain kali banyak songeh plak dengan syarat kau tu. " Zarul, nah air espresso, favourite you" aku menyambut huluran itu lalu meneguknya. "Tolong amikkan I blender"
Aku menyambit cebisan dagingnya menggunakan sudu lalu memasukkan ke dalam blender. Aku mengisarnya. "Jimat, duit mak ayah aku. Takyah dah beli baja bulan ni"
***********
2 tahun kemudianBerita kosmo.
TAJUK UTAMA Zarul budak pantai timur menjadi pemain terbaik kebangsaan dalam permainan ragbi
TAJUK KEDUA UTAMA Cikgu dan jurulatih ragbi masih tidak dijumpai. Dipercayainya ghaib.
YOU ARE READING
Koleksi Cerita Kejam
FanfictionDinasihat kepada ibu mengandung, orang2 tua dan orang yang lemah semangat untuk tidak membaca Kerana terdapat banyak aksi2 ngeri Lain cerita, lain kisah, lain pengakhiran