13. bölüm Warwick

10 0 0
                                    

bir zamanlar piltover da warwick adında bir professör varmış . warwick kendini daha güçlü ve çevik yapmak için iksirler üretiyormuş . 


bir gün soraka adında bir yıldız elçisini duymuş . onun yanına gidip kendisini güçlü ve çevik yapması için ona yalvarmış . ancak soraka böyle birşey yapamayacağını belirtmiş. 


warwick  sıkıntı ile piltover'a geri dönmüş . kendini bilme adamış ve sonunda istediği iksiri bulmuş . iksiri içmiş , ve kenini test etmiş ancak hiçbir belirti görememiş . warwick o gün yattığında bunları düşünerek uyumuş . sabah kalktığında kendini değişik hissediyormuş . tırnakları büyümüş , kürkü çıkmış ve aykları yerine pati gelmişti. 


warwick yeniden güç testi yapmış. bu sefer çok ağır şeyleri bile kaldırabilmiş , vede çok çevikmiş . piltover'a yardım etmeyi çok istiyormuş . soraka'ya yeniden gitmiş ve ondan kendine bir büyülü kalkan yapmasını istemiş . sorak bunu reddetmiş . ve warwick daha çok sinirlenmiş . 


soraka'ya elçiliğini doğru yapmadığını ve bir işe yaramadığını söylemiş sonrada savaş alanına doğru yola koyulmuş . savaş alanında ne kadar güçlü ve çevik olursa olsun karşı ülke çok güçlü olduğu için warwick yaralanmış bitkin hale gelmişti . o sırada warwick soraka'yı gördü . soraka ona yardım edeceğini  ve haklı olduğunu söyledi . 


soraka warwick'in yaralarını kendi sağlığı ile değiş tokuş etti ve warwick'e saldırmaya çalışan insanları öldürdü. warwick ne kadar soraka'nın bu yaptığını sevsede yinede soraka'nın ölmesini istiyordu. warwick kurt olduğunda çok değişmişti . merhametsiz ve sebebsiz yere insanlara saldırıyordu .


soraka'ya da öyle yaptı . soraka insanları warwick'i korumak için öldürdüğünde yıldızlar onu kabul etmemişti . yani oda bir ölümlüydü . artık canı acıyordu . warwick ona saldırdığında ilk kez böyle bir acı hissetti . 


soraka acının etkisi ile yere yığıldı . warwicik'in beyninin insan kalan kısmı soraka'ya daha çok zarar vermemek için oradan gitti . 


ancak warwick orda durup insanlara zarar vermeye devam edemezdi . iyi tarafı onu lige götürdü böyle açlığını orada hem bastırıcak hemde şehrine yardım edebilecekti .....

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 29, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

League Of LegendsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin