Meraklı

5 0 0
                                    


Su ummadığı bir anda aşık olur. Ama aşkının ne kadar tehlikeli olduğunu bile bile aşkının peşini bırakmaz...

Su kalkma vaktin geldi. Annemin o bağırışı ile uyandım. Of bugün okul vardı ve ben yeni okula başlayacaktım çok saçma. "Zaten başka okula geçende kabahat.Ne vardı güpgüzel okulda kalsaydım" Yatağımdan kalkıp banyoma doğru ilerledim ve yüzümü yıkadım ve kendi kendime konuşmaya başladım. "Of çok güzelim be." Tabi bu sesi duyan annem bağırmaya başlar. "Hadi artık Su okul zamanın geldi ve sen hala giyinmedin." Tabi bunu duyan ben sessiz kalırmıyım? Bende başladım bağırmaya "geliyorum ya of ne okulmuş arkadaş" diye söylenip aşağıya indim. Kahvaltımı edip okula doğru gitmeye başladım bugün ilk günüm diye babam götürmüştü. Okula geldiğimde direk arabadan indim ve yürümeye başladım. Herkesin bakışı benim üstümdeydi. Ve ben bildiğim kadarıyla
10/A ya doğru yürüdüm. Sınıfa girdiğimde herkes beni sevecen karşıladı. Ama o kişi hariç o neydi öyle çok tatlı sevimli. Herkesle tanışmaya başladım. "Merhaba yeni sen buraları pek bilmezsin ben Deniz. Okulun sahibinin oğlum tanıştığıma memnun oldum yeni" dedi ve göz kırptı bu çocuğu sevmiştim. Arkadaş oluncak tipti. "Merhaba ben Tuğçe" onuda memnun oldum dercesine başımı salladım ve herkesle tanışmıştım. Ama o hariç "Sana tavsiye ondan uzak dur o dipsiz ve tehlikeli dedi" Deniz . Anlamamıştım ne demek istediğini ama koşarak onun yanına gittim. "Merhaba ben Su" dediğimde hiç tepki vermedi. Tekrar söyledim "Merhaba ben Su" Bu sefer döndü ve bana baktı "Aras adımı öğrendiğine göre defol git" dedi o ne sert tepkiyi? Hayvan ya. Demekki Aras ha güzel isim miş. Deniz yanıma geldi ve "Yeni senin adın Su ya soyadın ne belki biliyom dur" dedi. "Su Soydemir" dedim "Sen şu Soydemir Holdingin sahibinin kızımısın?" deyince başımı onaylarcasına salladım. "Neden bizim okula geldin?" Diye sordu Can. "Sıkıldım o okulumdan" Ama ben bu arada Arası kesiyodum tabiki. Hemen Yanımıza Tuğçe, Defne, Aleyna, Altan, vede Can geldi. Vay hemen ezberlemiştim adlarını. "Bu Aras neden sizle muhattap değil?" diye sordum. Can hemen "Boşver yeni zamanı gelince öğrenirsin." dedi "Lütfen bana yeni demeyi keser misin?" dedim. "Tamam Su" dedi ve göz kırptı. Defne ye döndüğümde Can'a nasıl bakıyodu. Sanki aşıktı ben bunu sonra ona sorardım ve hemen Aras konusuna döndüm. "Aras 'ın soyadı ne" dedim. Ve hemen Deniz lafa atladı, "Sen çok meraklısın he" dedi ve ordan atlayan Altan "Su' ya lakab buldum meraklı olsun" dedi. Ama ben bu duruma omuz silktim. "Herneyse ki şu Aras 'ı bana anlatın hadi" dedim. Aleyna lafa atladı "Aras.. Aras... Aras işte ya"" çok komik "dedim.
Baya bu okula alışmıştım her ne olursa olsun. Okul zili çaldı ve eve doğru yol aldım. Aslında bu okula sırf babam ve annem istedi diye geliyorum. Sıkılmıştım. Eve geldiğimde kapayı açıp içeri girdim evde kimse yoktu fakat hizmetliler hariç. Ve telefon titrer.
"Deniz:istersen okulun karşısındaki kafeye gel yeni 😉"
Diye mesaj atmış he tabi salakalık bende hemen telefon numarası alınırmı? Sanki bu okulun yıllardır öğrencisi gibi.
"Ben:Yok ya iyi böyle ve bana yeni demeyi kes artık lütfen😑" dedim. Saniye geçmeden mesaj geldi sanki telefon elindeymişte benden mesaj bekliyormuş gibi. "Ne diyom ben ya of başladın yine Su saçmalamaya" dedim kendi kendime.
"Deniz:Of ya ne nazlı çıktın tamam demem yeni diye hadi hazırlan seni almaya geliyorum vede konum atsan iyi olur yolu bilmiyorum 😆"

"Ben:İyi tamam atarım sana konum Denizcim" dedim ve konumu attım. Hemen üzerimi değiştirip aşağıya indiğimde Deniz gelmişti bile. "Ben gelmesem olmuyomu?"
"Ya sen Arası merak ediyodun ya işte seni Arasla tanıştırcam. Sucum "dedi ve yapmacık bi gülme ekledi." Ya biliyomusun benim küçükken sana benzeyen bi Deniz arkadaşım vardı aynı sen gibi kumraldı böyle"dedim."Su sana bişey dicem ama kızmak yok "dedi" Tamam söyle"dedim"Ben aslında o Denizim"dediğinde şok olmuş bi haldeydim. "Ne!" dedim. Çünkü bizim Denizle yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmezdi ama sonra babasının işleri yüzünden küçükken taşınmışlardı. "Sen ciddimisin şaka değil deme bu?"
"Şaka yapar gibi bi halım varmı? Acaba hala Aynı Su ya sarışın mavi gözlü bakımlı ince ve uzun "dedi Denizi çok özlemiştim hemen boynuna atladım" Dur kız napıyosun araba sürüyorum burda " dedi" Deniz seni çokkk özlemişim "dedim ve güldüm Denizde güldü ve geleceğimiz yere kadar geldik arabadan indik.
Kafeye doğru yürüdüğümüzde herkes oradaydı Tuğçe, Can, Defne, Aleyna, Altan vede Enis diye bi çocuk vardı vede ah aşkım Arasım vardı. Ah ne diyorum ben salak gibi hemen çocuğa sahip çıktım saçmalama Su. Ve hemen hepsini selamladım ve önüme döndüm. Ama Aras. Sanki buraya bakıyodu herneyse yarın bunla arkadaş olmalıydım. Enis "Merhaba Su galiba adımı duydun ben Enis" dedi. "Evet ama seni Instagram hesabından biliyorum" dedim ve göz kırptım. Enis, Altan, Can, Deniz hepsi yakışıklı çocuklardı. Ama Aras üff be yakıyodu ortalığı. Buradaki muhabbeten çok sıkılmıştım zaten Aras'ta gitmişti. Telefonum titredi ve Deniz mesaj atmıştı.
Deniz:Of muhabbet sıktı hadi bahane bulup kaçalım bende sıkıldım zaten ve Aras'ı kesmeyi bırak sarışınım" dedi

Ben:İyi hadi bul bi bahane kaçalım hey ben Aras 'ı kesmiyorum şimdi senin o çok uzayan dilini kesicem sus artık da bi kaçış bul " dedim. Ve Deniz hemen atlar" Hey gençlik bizden bu kadar daha Su' yu falan eve bırakıcam uzun iş yani " dedi ve herkese onaylarcasına başını salladı.
Ve eve geldik meğer babam Deniz'in babasını bildiği için beni o okul gönderdi. Akşam oldu ve yemek vakti geldi. Ben odamdan aşağıya indim ve yemek masasına oturdum. Babam" Bugün yeni okulun nasıl geçti kızım? "dedi. Ben ise" Çok güzeldi baba biliyomusun hani ben küçükken Deniz vardı ya babası Mithat amca onların okuluymuş "dedim. Babam güldü ve bana baktı "Biliyorum kızım zaten seni o okul a bilerek yazdırdım" dedi ve ben buna karşılık bişey demedim sadece gülümsedim annem ise hiç konuşmadan yemeğini yiyordu. "Anne sen hiç konuşmadın?" dedim. Annem "Çok yorgunum Su işler çoktu bugün" dedi bayık bir sesle. Hemen yemeği yedikten sonra odamda çıkıp Instagram a girdim ve direk Aras Demirkaya yazdım bu çocuk çok tatlıydı ya.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 26, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Meraklı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin