Slaapmaatje van niall horan <3

11 1 0
                                    

We hadden al van alles klaar gelegd..
(Pov Harry)
Zullen we truth or dear doen?? Jaaa!! Zei iedereen tegelijk.. Ik begin zei ik. Ummm Naomi truth or dear?? Truth zei ze. Umm ben jij op iemand van in deze ruimte ??? Jaaa!! Oooh zei Melissa...
(Pov Naomi)
Truth or dear aaaann... Melissa truth zei ze ben jij op iemand van in deze ruimte?? Jaa!!
(Pov Melissa)
Truth or dear aan .. Niall dear zei hij
Geef een kusje op naomi's wang 12 sec oke... Zei hij en hij werd knal rood Naomi ook.. Omg en zag opeens dat niall knipoogde naar Naomi en dat Naomi blooste ik weet nu wel zeker dat Naomi op niall is!!
(Pov louis)
Zullen we een film gaan kijken??? Jaa leuk! Welke?? Zei ik een horor of weet ik veel!? Jaa horor zei Melissa ... Oke zei de andere ik moest een beetje lachen..
(Pov Melissa)
We waren een horor film aan het kijken en was meteen bang! Help!! Zei ik luid louis pakte mij meteen in zijn armen.. Wat is er babe ?? Sorry had een eng beeld in mijn hoofd .. Ooh kom maar bij mij ben je altijd veilig babe zei lou Ooh wat lief van je.. Ik lag in louis zijn armen en kreeg gevoelens.. Omg waarom is die zo lief voor mij.. Waarom is hij zo perfect!! Pronglijk zei ik dat hard op woeps...
(Pov louis)
Opeens hoorde ik waarom is hij zo perfect!! En hoorde het uit melissa's mond komen wie is perfect vroeg ik aan melis oooh umm iemand... En ze blooste oke zei ik maar... Ik moest weer gauw weer terug denken aan truth of dear en dat Naomi vroeg aan melis of ze op iemand was in deze ruimte oh my carotts pronglijk zei ik het hard op.
(Pov Melissa)
Ik hoorde oh my carotts en wist meteen dat het lou was. Wat is er lou??? Umm moest aan iemand denken.. Ooh aan wie dan???
(Pov louis)
Ooh aan wie dan.? Umm ik blooste helemaal en zag melis ook helemaal bloosen. Ummm aan een meisje... Natuurlijk ga ik het niet zeggen want stel dat zij mij niet leuk vind.
(Pov Melissa)
Umm aan een meisje ?? Ik vond het wel raar??! Maar ja toen zei ik gwn oke.. toen de film af was gelopen zei Naomi zullen we naar bed gaan ja is goed zei iedereen.
(Pov niall
Wil je bij mij slapen vroeg ik aan Naomi.
(Pov Naomi)
Jaaaaa!! Ik bedoel ja oke.We gingen naar boven met zen allen en zag dat louis naar melissa's slaapkamer ging en zei tegen louis.. louis wat wou je gaan doen ik in melis haar kamer?? Nou ik slaap met haar ..! Oke zei ik maar !.. Daarna keek ik naar Melissa en zag dat ze in haar bh stond en onderbroek en louis wou net Binnen komen dus hield ik louis snel tegen maar het was telaat!!
(Pov louis) 
Ik ging naar binnen en zag dat Melissa weer in bh stond en onderbroek en dacht wouw wat heeft zij een lekkere kont... Mijn mond stond open van verbazing! Opeens trok Naomi mij uit de kamer en ik zei waar was dat voor nodig je verpeste mijn uitzicht!! Ooh sorry hoor zei ze en ik blooste sorry dat ik zo doe maar je verpeste mijn uitzicht oke zei Naomi en keek meteen naar Melissa als Naomi weg ging en zag dat ze al aangekleed was en ging naar binnen Heey!! Zei ze hoi zei ik. Stond je daar al lang??umm nee ik stond hier net pas ... Zei ik en ik blooste oke... nee ik stond er al een tijdje.
(Pov Melissa)
Oohhh dus dan heb je mij ook gezien toen ik half naakt was??? Uuuummm ja eigelijk wel... Zei louis omg ik schaamde mij zo toen ik dat hoorde dat hij gwn fk de heletijd daar gwn stond en had het gwn niet in de gaten..
(Pov louis)
Oke ik snap wel waarom ze zo schaamd ik zei sorry met puppy ogen voor de zekerheid dat ze mij vergeeft. Maakt niks uit lou met een big smile en gelukkig ze heeft het mij vergeven opgelucht...
(Pov Melissa)
Ik ga even mijn tanden poetsen oke zei louis en ging naar de badkamer toen ik klaar was met tanden poetsen kwam ik weer in de kamer en zei oooh.. sorry wist niet dat jij je nog moest omkleden en blooste helemaal en mijn mond stond open oh my carotts hij heeft zo'n lekker kont aaaahh wat zei je zei louis Ooh niks... Zei ik hoopvol dat hij niet zou terug reageren. En mijn mond stond weer open omg hij heeft gwn fk een sixpack kon mijn ogen niet van zijn sixspack afhouden,en zag dat hij mijn kant op keek ik keek snel naar de andere kant dat hij mij niet zag blozen.
(Pov louis)
Ik keek naar melis en zag dat Melissa snel de andere kant op keek dat ik niet zag dat zij blooste maar ik zag het wel dus ik moest een beetje lachen.. Ik sprong op bed en en kwam met mijn buik op 't bed.
(Pov Melissa)
Louis sprong op het bed en landen met zijn buik op het bed ik deed precies het zelfde.. Ik sprong op het bed en landde op louis ik hoor louis zacht auww zeggen SORRY lou... maakt niks uit babe ik ging snel van hem af en ging naast hem liggen brrr ik heb het koud...
(Pov louis)
Ver ik heb het koud zei Melissa. Kom maar babe ik pakte haar vast en trekte haar in mijn armen dankje lou.. Zei ze geen dank babe. Ik trekte haar gauw in een knuffel.. En viel langzaam in slaap.
(Pov Melissa)
Louis viel in slaap en Hoorde dat hij snurkte ik pakte mijn telefoon en maakte een foto ik ging op zijn borst liggen en keek hem nog een keek aan en viel in slaap..

Hoop dat jullie dit stukk leuk vonden sorry naar kwam net pas achter dat het niet zo klopt dat spijt me Xx Melissa

Adopty by niall horan &lt;3Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu