Kumsal Korel benimdir.

2K 3 1
                                    

Biz evde tur atarken üvey abimmmmm vazoyu kırdı maşallah.Onun yanına gittiğimde eline vazonun parçasının battığını gördüm.Pansuman yaptım derken pansuman yaparken beni öptü.İyk tekme attım.

Odasına geçti.

Biraz da Mert Acar'ın ağzından yapalım

Mert Acar;
Hemen elime telefonu aldım ve Kerem'in mesaj attığını gördüm.

Kimden.Kerem

10 dakikaya bizde ol.

Kime.Kerem

Tamamdır kardeşim.

Arabaya atladığım gibi Kerem'in evine vardım.Zili çaldım ve kapıyı hizmetçi açtı.Kerem kesin bunu s*kmiştir daş karı bu 😂.İçeriye girdim ve Kerem'in yanındaki tekli koltuğa oturdum.

"Senin şu üvey kardeşin var ya hani onu 1 aya kadar elde edersen arabam senin olsun kardeşim."
"Ne bir ayı bir günde biter bu iş."
"Hadi bakalım o zaman."diyerek omzumu sıvazladı.

Bu kızı elde etmek çok kolay hemen altıma alırım cazibeme katlanamaz diye içimden düşünürken kaslarımı okşadım.Kaslarım her zaman işe yaramıştır.😎

"Kanka senin şu hizmetçi hatunu 1 günlüğüne alsam ya."

"Tepe tepe kullan kanka senin bil."

"Okey."

Kapıya gittim ve gel biraz eğleneceğiz dedim.Kız hemen geldi oy şu göğüsleri neyse tamam.

Giderken "Kumsal Korel benimdir."diye bağırdım Kerem'e.

Eve gittik ve gerisini anladınız.

İyk bu ne biçim şey lan töbe töbe ben bi daha bu Mert'in ağzından yapmam hikayeyi.

Kız gitti ve ben de odama gidip yattım.Rahatladım be.

Cinsel içerikli olduğu için özür dilerim şuan iğreniyorum ama napıcaksın her gün başka kızla yatıyo salak.Vote ve yorumlarınızı unutmayın okurkuşlarım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 25, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yaş On YediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin