Kapilar Açilir

8 1 0
                                    

Jess'e seslendim. Uyandi. Olan biteni jess'e anlattim. Kapilari acmaya calisti aniden resepsiyondan bir ciglik sesi geldi. Zemin kata doğru ilerlerken 3kere olumden döndük. Karsimizdaki. Dev gibi kapi acikti. Arkamiza bile bakmadan koşturduk. Farklı bir otel aramaya karar verdik yeni bulduğumuz otelin ismi Madison de Hiç beklemeden odalara yerleştik korkumuzdan kendimize gelememiştik daha ama eşyalarımız eski otelde kalmıştı jess "ben gidip hepsini alayım Sen burada bekle" demesine rağmen Benim gönlüm elvermedi ikimiz birlikte gittik. Içeriye girdiğimizde ilginç bir şekilde Bütün odaların kapıları açıktı biz bu kadar açmaya çalışmiza rağmen açılmamıştı şimdi açılmıştı bu olay beni Tedirgin etti jessica'da en az benim kadar mutsuzdu. Odamıza geldiğimizde ilginç bir şekilde her yer tabutlar cesetler ile doluydu. İçeriye girer girmez önümüze çirkin bir yaratık çıktı Ne yapacağımızı bilemedik Jessica elindeki beyzbol sopasını ve ona doğru Fırlattı. Şanslıydık Ama bu şansımiz uzun süre gitmeyecekti. İçeri girer girmez Kapılar kapandı ne yapacağımızı bilmiyorduk aynı ses tekrardan duyuruldu "ödeyeceksiniz hepsini ödeyeceksiniz" Jessica ve ben korkulu bir şekilde o sese doğru yönelmiştik. Kapıyı bir şekilde kırarak açlık ve dışarıya doğru koşturduk. Resepsiyonda bir ses daha duyuldu "yardım edin" Aman tanrım bu emiliydi. Biz ona kısaca em diyoruz. Em kan içerisindeydi korkmuştu onu da alıp Otele gittik. Üçümüzun de ne kadar daha korku yaşayacağımız konusunda hiçbir fikrimiz yoktu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 28, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Mezarlıktaki CesetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin