-Panele Amanda Modd !Atvažiavome !
-Gerai,lipu.
Čia sapnas ar realybė? Išlipome į nuostabią salą.Vanduo buvo skaidrus,o dangus buvo šviesus mėlynas ir violetinis su žvaigždėm..Čia buvo rojus? Pažiūrėjau į rankininį laikrodį.Laikas buvo sustojas.Tai sapnas.
Apsižiūrėjau..buvau viena.Vaikščiojau palei jūrą..Nemanau,kad šis sapnas bus ir realybėje..Bet man vienai čia nuobodu.Nubėgau į salos vidurį čia visur medžiai ir didžiuliai lapai.Staiga prie manes pribėgo maža beždžionytė.Ji buvo tokia miela.Mes pradėjome žaisti.Nuėjome pasimaudyt ir tada .
Brrr brrrr.
Žadintuvas ir realybė.
-Amandaa! Kelkis!-iš apačios šaukė mama.
-Gerai...
Užsimoviau plėšytus džinsus ir palaidinę.
Nulipusi apačioj man po nosimi buvo padėti blynai kuriuos greitai suvalgiau.
-Ką sapnavai,kad žvengei? -Pasakė brolis.
-Uhh...koks tavo reikalas?
Nubėgau į savo kambarį ir pasiemiau kuprinę.
-Važiuojam?-sušukau.
-Tuoj,dukrele.Važiavome ilgai..Mokykloje vėl patyriau patyčias,nes visi netikėjo jog kartais tai sapnuodavau ir tai virsdavo realybe..jie laikė mane bebrote.Pirma pamoka - Matematika.Uhhh...Kaip nekenčiu matematikos.
Sėdau gale,nes ten,tik ten galėdavau piešti ką matydavau sapnuose.Mandžiau piešti tą beždžioniukę.
Žinau..aš tikrai beprotė,bet...Juk ne aš tą sugalvojau ir ne aš to prašiau..tai pakeitė mano gyvenima nuo 3 metų.Kai mano sapnai realiam gyvenime pasikartodavo..galvodavau,jog tai tik sutapimas,bet kai kurie žmonės mane prisimindavo..tai darėsi vis keisčiau ir keisčiau.Po pamokų.
Ėjau viena..ir rašinėjausi su vienintele drauge kuri buvo iš kito miesto..Ji vienintelė mane suprasdavo..Viskas prasidėjo kai sapnavau ją,kaip mes susipažinome,kaip bendraudavome..Tada realybėje ją ir sutikau..Ji Camila..mano geriausia draugė.
Namie.
Atrakinau duris.Namie nieko nebuvo,tad nuėjau iki virtuvės pažiūrėjau ko yra valgyti..Beveik nieko nebuvo..,o ant šaldytuvo buvo raštelis .
Miela Amanda,
Mes su tėveliu išvažiavome dėl darbo reikalų.Grįšime tik po savaitės.Brolis Thomas išvažiavo su klase keliom dienom dėl mokslų.Tad pabūsi viena.
Su meile,Mama.Pagaliau!!! Būsiu viena!
Pasidariau kelis sumuštinius ir nuėjau į savo kambarį.Žiūrėjau serialą The Walking Dead .
Baigusi žiūrėti persirengiau ir nuėjau į parduotuvę.Nusipirkau kelias greitai pagaminamas picas.Pieno,dribsnių ir t.t.
Grįžusi padariau namų darbus,įsijungiau televizorių ir kritau lovon.Užmigau.Na,kaip jum mano pievaa?
Sakykit test ar ne?
Vote and comment!With love,Miglė.
YOU ARE READING
Realybės Sapnai
FantasyMergina kurios sapnai virsta realybe. Kartais košmaras Kartais nuostabu Bet..