31. Bölüm - Asansör

2.1K 125 8
                                    

~~Ahu~~
Bir yandan okula koşmak istiyordum
Bir yandan ise hiç gitmek istemiyordum.
Bir yanım ona koşup sarılmak istiyordu.
Bir yanım ise onu unutmak.

"Neden ona da doğru yolu göstermeye çalışmıyorsun?"

Babamın dedikleri kafamda dolanıyordu. Gece neredeyse hiç uyumamıştım. Babamın ona tamamen karşı olduğunu düşünsem de öyle olmadığını anlamıştım. Tek isteği böyle gençlere çok geç olmadan doğruyu göstermekti. Mete henüz 18 değildi, o da benim gibi bu işten kolay kurtulabilirdi.

"Sen onu değiştirebilirsin Ahu! Yarın bu illet yüzünden ölse vicdanın sızlamayacak mı? "

Ellerimi saçlarıma götürüp saçlarımı karıştırdım. İşin içinden çıkamıyordum. Çok kolay gibi olsa da değildi. Onu terk eden bendim. Şimdi nasıl hiçbirşey olmamış gibi karşısına çıkabilirdim? Zaten belki... Belki... Sevgilisi vardır. Unutmuştur.

Otobüsten iner inmez ismimi duyunca kaşlarımı çatarak Nevin'e baktım.

"Buraya kadar niye yürüdün ya?"

"Sus bir beni dinlemen lazım. Sabah annem beni Sümeyra teyzelere gönderdi poğaça götürmem için. Sonra tam tabağı verdim Hatice beni zorla eve soktu yeni oyuncağını göstermek için, bende belki bilgi bulurum diye girdim. Sonra seninki evde değildi, bende sordum Sümeyra teyzeye, işte sizin evdeki misafir kimdi hayırdır felan... O da anlattı tabi işte süt oğluymuş, felan filan bugünde babasının yanına gitmiş. Niye diye sordum o da dediki..."

"Ne dedi?" diye bağırdım sinirle, meraktan öleceğim burada!

"Bizim okula kayıt yaptıracakmış!"

"Ne?!" diye çığırınca Nevin ağzımı tuttu.

"Sakin ol Ahu. "

"Bu kadar ileri gideceğini düşünmemiştim ya!"

Nevin güldü ve "seninki baya ciddi kız" dedi. Gözlerimi devirdim ve "kesin bizim sınıfa gelir" dedim.

O gülmeye devam ederken yolun kenarından bir araba durdu ve korna çaldı, elimi göğsüme tutmuş tam küfür etmeye başlayacakken pencere açıldı.

"Küfür yok Ahu. " diyen babama kaşlarımı çattım.

"Ne oldu baba? Madem buraya gelecektin beni bıraksaydın ya!"

"Yeni belli oldu kızım, sizin okulun çevresinde teftiş yapacağız bugün. "

Babamın dediği şeyle beynimde şimşekler çaktı.

"Tamam." dedim ve Nevin'i babamla tanıştırdıktan sonra okulun yolunu tuttuk...

Mete bugün hemen gelmezdi herhalde... Ama ya gelirse?

"Nevin bana Sümeyra dediğin teyzenin evini tarif etsene..."

"Ne alaka Ahu ya?"

"Benim Mete'ye ulaşmam lazım. "

Nevin dudağının kenarından gülümseyip tarif etmeye başladı. Hayatımın her alanında böyle sorgulamayan insanlara ihtiyacım vardı.

Nevin'le şimdilik vedalaşıp bahsettiği yöne doğru ilerlettim adımlarımı.

Onu görmeye hazır değilim...

Adımlarımı hızlandırarak karşımda duran parkı geçme çabası gösterdim. İşte oradaydı apartman. Ama sanki ben ilerledikçe apartman da uzaklaşıyordu. Adımlarımı zorlayarak kapıya ulaştığımda hangi zil olduğunu bilmediğimden olduğum yerde kaldım. Sinirle arkamı dönerken çarptığım bir beden de kendime kızmamı sağlamıştı. Al işte teyzeninde elindeki poşet düştü.

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin