(01.01.2085 година)
Правителството е това което преди не е било. Сега е такова каквото трябваше да бъде преди това да сполети света. Преди животът, който познавахме да бъде заличен от линията на времето. Преди всичко да излезе извън контрол до толкова, че за да се прехранваш трябва да робуваш и да изпълняваш заповеди. Преди всичко да се промени изцяло и да забравиш собственото си име и да отговаряш на номер като затворник.
Но може би сега ние сме затворници. Може и преди погрома да сме били, но да не сме го осъзнавали. Важното в случая е , че сега животът не е живот.
Понякога си мисля как така сме оцелели и защо похитителите ни държат още живи. Може би, за да имат хора във своята така наречена държава, държава простираща се на повечето континенти. Но за жалост някои от жители им са затворници. Старият затворнически континент отново е дом на престъпниците. Европа е и Северна Америка са континентите бунтовници.
Азия е подвластна на обезличилите ни.
Африка е пуста. Преди - дом на много видове животни, дом на старата египетска култура, за която ни е забравено да говорим сега, дом на пясъчните океани. Сега - всичко това е просто купчина стар камък и пясък.
Южна Америка понесе много по-тежки удари. Сега тя не съществува. Потопена под вечния океан. Със сигурност в скоро време дори няма да си спомняме за нея. Наследниците ни ще слушат истории и легенди за потопения континент.
Но се чудя, дали това щеше да се случи ако правителството беше предотвратило всичко навреме. Ако беше унищожило болестта преди да се превърне в зараза. Ако само последната битка не се беше състояла.