Ahoj,jmenuji se Sára je mi 15let.
Chci tady něco napsat o své nejlepší kamarádce Sáře.
Bylo to před 9měsíci.
Já ze sestřenkou šly zrovna od ní za jejím klukem,v tom tam přišla jeho sestřenka (Sára).
A my šli po cestě a bavili se kam pujdem,jelikož já zapoměla že mám jít ven z jedním klukem.
Tak sem šla domů a oni šli do parku.
Za 3 dny mi napsala Sára,jestli sni náhodou nejdu do Havířova,já řekla proč né.
Dali sme si sraz u Karolíny,Sára tam už čekala..
Řekla sem: Ahoj tak pujdem?
Sára: Ahoj jo můžem,musíme ale na druhou stranu.
Tak jsme teda šli.
Když sme jeli busem tak sem se ji ptala jestli má kluka,odpověděla že má ale že sedí :-( byla smutná hrozně ( ja byla smutna když sem ji viděla).
Když sme jeli na další zastávce nastoupili levizoři :-D
A ptali se jestli máme doklady tak sme mu je dali,zapsal nás a mi se smáli.
Když sme dojeli do haviřova nevěděli sme kde je lidl,zeptali sme se dvou cigánu kteří šli před náma.
Tak sme tam teda do šly,měla nás tam čekat od Sáry sestřenka.
My tam čekali a z dálky sme uviděli nějaké kluky,ty na nás řvali :-D když už byly blízko nás tak sme se jich zeptali jestli nevědí kde bydlí od Sáry sestřenka,řekli nám že vědí. Tak s náma šli 2 kluci.
Když sme teda došli k jejímu baráku zařvali jsme,nebila doma.
A kluci nám mavrhly jestli bychom teda se nešli projít mi řekli,tak dobře.
Celou dobu jsme se bavili,jeden z nich se jmenoval Kája ten druhej Tomáš..
Kájovy sem se hrozně líbila protožw my to i řekl.
Ptal se mě jestli mu nedám pusu a odkuď jsme,odpověděli jsme z Ostravy a že mu pusu nedám.
Když jsme teda došli do města bylo tam hoodně moc kluku,Tomáš šel od nás prič protože musel něco prodat.
Kája s náma tam zůstal a dal jsme se snim bavili a navzájem se provokovali,když teda Sára řekla jestli už nejdem domů,řekla jsem tak jdem,kája nás nechtěl jít oprovodit já mu řekla "Když půjdeš dám ti pusu" Kája tedy šel :-D oprovodil nás a chtěl po mě tu pusu já mu řekla že mu ji nedám :-D Tak nám řekl Ahoj a šel.
Já ze Sárou šli domů,boleli nás hrozně nohy.
Potom jsme si začali dál a dál psát.
Achodit spolu víc a víc ven,našli jsme se v Porubě,Mariánky,Vítkovice.
Po celé Ostravě :-D když jeden den sem si psala z jednim klukem a domluvili jsme se že bychom mohli zajít ven a aď veme nějakeho kamaráda :-D Tak teda na druhej den přijeli za náma a Seznamili jsme se a smáli se,řekli nám jestli se nejdem někam projít tak sme šli a před náma šla nějaká paní,kluci Jirka a Patrik na ni řvali dobrý den :-D
Potom sme šli do auta a vezli se po městě Patrik jel hrozně rychle :-D
A Sáře vyletělo triko,šli ji vidět prsa.
My se smáli a litovali ji.
V tom Jirka ji líbal a ona ho kousla do rtu,Jirka na ní řval,já a Patrik sme se hrozně moc smáli.
Potom Jirka vytah sodovku a řekl jestli nechcem napít Sára se tedy napila..
Patrik jek do Michálkovic a zadtavil u nějakého baráku a zařval z okna: Mááámíí už jsem doma :-D
My se smáli protože tam nebydlel.
Potom nám kluci oznámili že už musí jet a svezli nás domů.
Tak a konec. :-P