Partea 2

54 5 2
                                    

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.



13 februarie

Miine este 14 februarie,ziua mea preferata.In Paris aceasta zi este sarbatorita cam ciudat.Fiecare tinar scrie cite un biletel fetei dragi ca sa se intilneasca.Ma intreb cine si ce o sa-mi scrie?

14 februarie

Astazi dupa ce am terminat lucrul,mi-am verificat posta.Am gasit o scrisoare unde sria ca EL vrea sa ne intilnim la Pizza Italia la 20:00 pe 8 aprilie.Am fost foarte incintata.Miine ne dau vacanta 5 zile.Sper sa fac destui bani ca sa ma pot duce la Londra.Voi lucra la un magazin.

20 februarie

Vacanta a fost superba,am cistigat 200 Euro.Am destui bani de un bilet de avion.Ma duc pe 10 zile.I-am spus sefului si a fost deacord.

Pe 22 plec!!!!!!!!!

21 februarie                                              7:00

M-am trezit,este timpul sa-mi fac bagajele.Trebuie sa fac niste cumparaturi.

14:00

Am cumparat dulciuri si daruri parintilor mei care lucreaza acolo.Imi pun hainele in geanta,camera de luat vederi,playerul si citeva nimicuri.

20:00

Mi-am pus biletul,documentele in geanta.Sunt gata de zbor.Calatoresc cu compania British Air Ways.

22 februarie                                      5:00

Scriu acum din avion.Peste 1 ora ajung in aeroport.Cind am intrat in avion pilotii ne-au urat zbor placut.Am avut FOARTE mari emotii.

7:00

Sunt in gara de trenuri.Imi astept trenul,artrebui sa apara din clipa in clipa.

8:20

Am intrat in apartamentul inchiriat.Sunt foarte extenuata.

10:15

Am dormit citeve ore.M-am odihnit destul ca sa incep sa explorez aceste tinuturi straine.Imi scot hainele si le pun in garderoba.M-am gindit sa le fac o vizita prietenelor mele:Amber,Marianne si Middleton.Pentru aceasta ocazie voi imbraca minunata mea rochie rosie cu buline albe.Pisica mea Fransoa am lasat-o in Frata. Imi e foarte dor de ea.Ma rog,....inafara de prieteni am si dusmani:Venezuela si Argentina.Dar cumva incercam sa ne imprietenim.......cumva.


JURNALUL MEUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum