TÜRK OLDUĞUNU HATIRLA

38 4 2
                                    

Büyük çarpışmada (Malazgirt) harbinin o kan gövdeyi götürdüğü günlerde "kırmızı çehrelilere" ( TÜRKLERE ) müjdeler olsun! Allah"a yemin ederimki insanlar çatlasada patlasada Allah onları , hem bu dünya , hemde öbür dünyada kesinlikle mükafatlandırılacaklardır.


HZ.MUHAMMED (S.A.V)

Biz nasıl büyük , şanlı , imanlı bir ecdada sahibiz unuttuk. Kendi içimizde bölündük , sağcı olduk solcu olduk. Şu partili bu partili olduk. Bırakın bu çatışmaları artık desem de ne fayda dimi ? Bizi bu sistemin içine hapsedip körelttiler. Hz.Peygamber Efendimiz (s.a.v) 'in Allah'ın askerleri diye bahsettiği atalarımızı unuttuk.Şanlı Türk tarihimizi unuttuk , Türk olmak ne demek unuttuk.İnşallah benim gibi unutmayan , unutmamaya çalışanlarınız vardır.

Şimdilerde görüyorum , bazıları diyor ki ; Türklüğümden utanır oldum ! Türk olmak bile bir şerefken bir Türk bunu nasıl söyler ? Evet ülkemiz yangın yeri , içimizde hainler , dışımızda düşmanlar... Utanç verici olaylar... Bunlar yok demiyorum evet var.

Ama hiç bir şey bir gerçeği değiştiremez ki o da biz Türküz !


Haa , Türksün evet bu gurur verici ama , imanın yoksa Türk olsan neye yarar ? Türk'ü Türk yapan tarihimizde her zaman iman ve vatan sevgisi olan kalpler olmuştur.

Atamız Osman Gazi bir gün bir eve misafir olarak gidiyor , tabii henüz o zaman Osmanlı daha bir beylik veya kurulmamış bile. Osman Gazi'ye kalacağı odayı gösteriyorlar. Osman Gazi bakıyor ,odada bir Kur'an-ı Kerim var. Sırf Kur'an'a olan saygısından ayaklarını uzatıp uyumuyor , sabaha kadar oturuyor ve okuyor. Sabaha kadar 6 saat geçiyor. Ve Allah (c.c) onun bu hürmetinden dolayı devletine her saat için 100 yıl bahşediyor ve böylece Osmanlı Allah'ın izniyle 600 yıl ayakta kalıyor.

İşte bize bunları unutturdular. Bunun gibi örnekler çok tarihimizde. Böyle gurur verici bir tarihimiz var bizim.Şimdi ben gururla Türk'üm diyebiliyorsam bu atalarımız Ertuğrul Gazi'nin , Osman Gazi'nin , Fatih Sultan Mehmed'in, Kanuni Sultan Süleyman'ın, Yavuz Sultan Selim'in , 2.Abdülhamid Han'ın ve daha nice sultanlarımızın , askerlerimizin sayesindedir. Bizi bu sisteme hapsettikleri gün bize özgürlüğümüzü değil , aynı Kürşad ve kırk çerisi gibi , bir Türk'ün asla kabul edemeyeceği esareti verdiler. Türk olduğumuzu ve Allah yolunda savaşmaktan asla çekinmeyeceğimizi unutturdular.

Ben unutmamaya çalışıyorum Türk olduğumu , tarihimi , dilimi , dinimi. Bende dört dörtlük bir müslüman değilim evet ama bu sistem ne kadarına izin veriyorsa o kadarım. Bu yazıyı belki okumaya üşeneceksiniz belki bana sövüp kızacaksınız.Tek amacım bir kişide dahi olsa Türk olmanın bilincini uyandırmaktı.

Türk Olduğunu Unutma !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin