Part 12 / Atkal šopings

257 31 0
                                    

No rīta pamodos no tā, ka Lūkass kaut ko nogāza. Es pavēru acis un redzēju, ka viņš no mana make up galda ir nogāzis taisnotāju un lokotāju.
- Tu klusāk nemāki uzvesties? Citi šorīt arī grib pagulēt. - es noburkšķēju un paņēmu rokās telefonu lai apskatītos cik ir pulkstens. Tas rādīja 9.03 am
- Piedod. Es netīšām. - Lūkass noteica un pienāca tuvāk mūsu gultai.
- Mhm... - es nobubināju zem deguna un noliku malā telefonu. Lūkass pienāca pie manis un nobučoja mani.
- Kāpēc tu jau esi augšā? - es jautāju, kad beidzām savu make out sesiju.
- Man pēc pus h kaut kādam čalim jātaisa tetovējums. Un lai neievilktos līdz vakaram, mēs nolēmām, ka sāksim jau no rīta. Viņš vienkārši grib vairākus un lielākus tetovējumus. - viņš noteica un manas smadzenes mēģināja to visu sagremot.
- Āaa.... Un ap cikiem tu būsi mājās?- es jautāju.
- Nūuu... varētu būt ka ap kādiem 6 pm. -viņš noteica un piecēlās no gultas.
- Nu labi. - teicu un iegūlos atpakaļ gultā. Pagāja dažas minūtes un es jau atkal biju aizmigusi. Nākamā reize, kad pamodos, bija tad, kad Kara lēkāja pa manu gultu un mēģināja mani pamodināt.
- Amēlij!! Celies!!! Ja nē atkal visa būsi slapja! - viņa vēl joprojām lēkājot bļāva.
- Es esmu augšā! Ko vajag? - es jautāju atverot acis.
- Ejam šodien šopingā? - Kara jautāja beidzot apsēžoties.
- A tev šodien nav neviena foto sesija? - es jautāju un apsēdos normāli gultā.
- It kā jau bija jābūt, bet man uzzvanīja un pateica, ka fotogrāfs apslimis un tāpēc foto sesija tiek atcelta. - viņa teica un pasmaidīja.
- Āaa.. nu labi. Ļauj man sataisīties un tad ejam. Bet sākumā aiziesim kaut kur paēst. - es teicu un mēs abas iesmējāmies.
- Labi. - Kara noteica, piecēlās un pazuda no istabas. Es izkāpu no gultas, no skapja izņēmu drēbes, kuras šodien vilkšu, nometu tās uz gultas, paņēmu telefonu un gāju uz vannas istabu mazgāties.

Forever TogetherDonde viven las historias. Descúbrelo ahora