Capitolul 6

790 22 2
                                    

Mda...ce sa fac eu in prima zi singura?!??!
-Stiu!spun eu cu voce tare sarind in sus.
M-am dus la mine in camera si am luat din cutia mea cu lucruri preferate doua cuti de vopsea de par.
Verde si roz.
Mi-am facut tot parul roz si mi-am facut suvite verzi.
-PERFECT!
M-am hotarat sa ies putin pe afara sau undeva sa ma plimb , mor de plictiseala.
M-am dus la dulap si am luat o pereche de blugi de culoare verde exact ca parul meu si un hanorac alb pe care scria "I hate you"si o pereche de tenesi albi.
Am iesit pe usa si am incuiat-o apoi m-am indreptat spre parcul din apropierea casei mele.
Am mers vreo 10 minute prin acel parc uitandu-ma la copii de aici, impreuna cu mamele si tati lor.
O lacrima mi s-a scurs pe obraz gandindu-ma la tata,ce bine ma intelegeam cu el,il iubeam enorm de mult.
Mi-e dor de el!imi spunin minte in timp ce ma asez pe o banca.
Am inceput sa plang gandindu-ma la toata viata mea.
Pana am simtit o mana pe umarul meu, am tresarit la atingerea acelei maini si mi-am ridicat privirea intalnind doi ochi albastri si un par blond superb.
-Hei! Ce ai patit?ma intreaba el parand ingfijorat.
-Amm...nimic important!spun eu in timp ce imi sterg lacrimile.
-Haide spune-mi ,ai incredere un mine!
-Pai ma gandeam la viata mea si mi-a venit sa plang ,la faptul ca tata a murit acum 2 ani,la faptul ca mama lucreaza tot timpul si nu are timp sa stea cu mine, cum sa nu plang?il intreb eu pe blond incepand din nou sa plang.
-Shhh, vino aici!imi spune si ma ia in brate!
Ma simt atat de bine in bratele lui e asa de dulce si dragastos.
-Amm..sparge el tacerea incercand sa intrebe ceva.. cum te numesti?
-Anne, dar tu?
-Niall!
-Haide sa te duc acasa pari cam obosita si esti cam palida, cum poate o fata asa de frumoasa ca tine sa plange?
-Pai o fata asa frumoasa ca mine... spun eu dar el ma intrerupe continund propozitia mea..si modesta pe deasupra, spun el iar eu chicotesc ... cantinund, deci o fata asa frumoasa ca mine si atat de modeste poate plange ori cand daca are pe cineva atat de iubitor si protectiv ca tine!ii spun eu luandul in brate.
-Awwwww!spune el cu o fata de catelusi.
-Ammm,vrei sa vi la mine sa vedem un film?il intreb eu timida si el un ezita sa imi zambeasca ,ahhh ce zambet are!
-Normal!!!spune el entuziasmat.
-Ok haide!spun eu razand de reactia lui.
Drumul a fost tacut, odata ajunsi acasa am intrat grabita in sufragerie ducandu-ma glont la cutia cu filme.
-Ce vrei sa vedem?il intreb eu bucuroasa.
-Orice vrea fata cu par de acadea!spun eu venind spre mine si ciufulindu-mi parul.
-Hei!!!spun eu indignata.
-Nimeni nu se ia de parul meu!ii spun sarind pe el si ciufulindui parul.
El era intins pe podea iar eu peste el ciufulindui parul.
Deodata simt cum sunt ridicata de dupa brate apoi lipita de podea iar cineva se aseaza peste mine.
-Aaaa da tu te iei de parul meu si eu ma iau de al tau!spun Niall foarte furios cu parul in toate partile.
A inceput sa ma gadile si sa ma ciufuleasc, nu mai rezistam asa ca am incept sa rad si sa tip zbatandu-ma sa ies de sub el.
-Gata,Niall!Nu mai pot ma sufoc!ii spun eu printr-e rasete.
Deodata simt doua buze lupinduse de ale mele.Mmmm asa dulci si catifelate , la inceput am ezitat sa ii raspund dar pana la urma am acceptat si i-am raspund.
Sa ridicat de pe mine nerupand sarutul, eu ajungand peste el ,el fiind lipit cu spatele de canapea.
L-am sarutat cam 2 minute dupa m-am oprit.
Era rosu in obraji iar privirea lui era atintita in alta parte dar numai la mine nu.
-Mhmmm, scuze nu stiu ce am facut m-a luat valul!spun eu el rusinat incercand sa isi ceara scuze.
A mai vrut sa spuna ceva dar l-am oprit napustindu-ma asupra buzelor lui rosi ca focul.
-Mmm ,ce gust bun aia cap de acadea!imi spune el rupand sarutul.
-Mersi,blondi!
-Pe bune alta mai inspirata nu ai gasit?ma intreaba el cu zambetul pe buze.
-Nu!ii spun eu in timp ce l-am luat in brat, deja simteam cum ceva creste sub pantaloni lui.
-Niall?
-Mhmm?
-Eu cred ca blugi astia devin din ce in ce mai stramti pe tine!la auzul cuvintelor mele incepe sa rada iar eu chicotesc.
-Pai eu ce vrei sa fac daca stai pe Niall junior,il sufoci!
-Ohhhhooh!spun eu printr-e rasete.😂😂😂😂
-Okk deci nu cred ca mai avem timp de fim asa ca eu o sa plec!spune el timid.
-Nuuu !ramai cu mine!
-Ok!spune el vesel.
Ma duc la mine si ma schimb in pijamalele mele cu maimutele,ii dau lui Niall cei mai largi pantaloni pe care ii aveam si spre mirarea mea ii erau buni.
Avand in vedere ca era cu 2-3 cm mai inalt ca mine
Ne-am asezat amadoi pe pat el m-a luat in brate si am adormit.....😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴
😴😴😴😴😴😴😴😴😴😴

Daddy[H.S./J.B]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum