Defne 18 yaşinda,üniversiteye yeni geçmiş samimi bir kızdır.
Acar ' da 18 yaşında defne ile aynı okulda üniversiteyi okuyan niyetli biridir ki.
BÖLÜM 1
Okulun ilk günüydü. Defne arkadaşlarıyla beraber okulun bahçesinde toplanmış sınıfa girmeyi bekliyorlardı.
Acar ise yeni arkadaşları olacağı için heyecanlanıyordu. Acar defneyi daha önce hiç görmemiş ve tanımamıştı ama tanışmayı çok istiyordu. Acar sırasına geçerken defneyi fark ederek göz kırpıp yeni arkadaşlarıyla tanışmaya geçmişti. Nihayet sınıfa giriyorlardı defne sınıfa girer girmez acar yanına gelip tanışabilirmiyiz? Diye sordu defne ne diyeceğini şaşırarak "olur tanışalım" diye geçiştirip, "ben defne 18 yaşında ve üniversiteye yeni geçtim" diyerek kendisini tanıttı. Acar da " bende 18 yaşında ve üniversiteye yeni geçtim" dedi. Daha sonra yanlarına öğretmen gelip dersinin başlayacağını söyleyerek sınıfa girdi. Defne acar'a görüşürüz diyerek sınıfa girdi. Acar da sınıfına girerek öğretmeninin gelmesini bekledi.daha sonra da sınıflarında öğretmenleri ve arkadaşlarıyla tanışıp öğretmen dersler haftaya başlayacak çocuklar diyerek öğrencileri serbest bıraktı. Defne'nin canı çok sıkılmıştı bir an önce zilin çalıp dersin bitmesini bekliyordu ansızın zil çalmış ve ders bitmişti. Defne çantasını alıp okulun bahçesine indikten sonra arkadaşlarıyla ayrılarak evin yolunu tutarken karşısına arabayla acar çıkmıştı defne nereye böyle diye sorarak atla nereye gidiyorsan götüreyim demiş defne arabaya atlayarak evin yolunu göstererek yola çıktılar ve defne evine geldi acar'a teşekkürler acar okulda görüşürüz diyerek eve girdi. Acar da araba ile evin yolunu tuttu defne eve geldiğinde müzik dinleyerek uyuyakalmıştı. Acar eve gelince duş alıp uyudu.Merhaba arkadaşlar 2. Bölüm hafaya gelecek yorum ve votelerseniz sevinirim :) bu arada seviliyorsunuz :)))