Yakışıklı Sakar

71 3 4
                                    

Yine her zamanki gibi sabahın köründe Esra'nın sesiyle uyandım. Kahvaltıda dün gece gördüğü taş çocuğu anlatıyordu. Tabi ben onun o çocukla karşılaştığı saatlerde mışıl mışıl uyuyordum. Gerçi çocuğu bir göz görüp hoşlanmış bizim deli. Öyle körkütük değil tabi. Ne sandınız. 😂 Neyse kahvaltımı alelacele bitirip Esra'nın yanağına bir öpücük kondurdum ve gitmem gereken iş görüşmesinin yolunu tuttum. Araba tamirde olduğu için yaya gidecektim. Zaten iş yeri de eve pek uzak değildi. Hem sabah sporu olurdu bana da. Tam ne güzel rüzgarın esintisiyle açıla açıla yürürken bana bir öküzün çarpmasıyla maalesef kendime geldim. "Önüne baksana be hayvan !" bana çarptığı anda elindeki resim kağıtları da yere düşmüştü. Çok güzel çizimler vardı. Kafamı kaldırıp yüzüne baktığımda "maviş" gözleriyle karşı karşıya geldim. Gerçekten çok çekiciydi ama bonane. 😂 "Kızım hem suçlusun hem güçlüsün sabah sabah bu kadar sakar olmayı nasıl başarıyorsun acaba ?" ben bu lafın altında kalır mıyım hiç. "Bana diyene bak asıl sensin bana çarpan be. Bi kadınla nasıl konuşacağını öğren önce odun !" "Senin hakkından gelirdim ben ama dua et toplantıya yetişmem lazım." diye homurdanarak gitti. Ben de görüşmeme gitmek için yeniden yola koyuldum.

Medya:Ada

Huysuz SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin