-Ruth siess már! - könyörgött Harry. Akkorákat lépett hosszú lábaival, hogy képtelen voltam tartani az iramot mellette, persze, hogy lassabb voltam. Alacsony voltam, a lábaim hosszúak voltak, de hiába. Harryéhez képest sehol se volt.
-Szedem a lábamat, de akkorát lépsz, hogy ha még futok, akkor sem érlek utol. - Hisztiztem a barátomnak, mire megállt, és rám parancsolt, hogy ugorjak a hátára. Harryvel nem érte meg vitázni, mindig ő nyert.
-Basszus Ruth, ne mozogj már annyit. Beleesünk a bokorba, ha így folytatod. - nevette el magát Harry, mire én átkaroltam a nyakánál, előredőltem hozzá, és egy puszit adtam az egyik gödröcskéjére. -Itt szeretnéd elveszíteni a szüzességedet? Ha így folytatod, csak felizgatsz. - Kérdezte komolyan, mire inkább abbahagytam a puszilgatást, és belefúrtam az elpirult arcomat a nyakába.
-llyenkor bezzeg befogod a szádat, de imádlak basszus. - nevette el magát újra, mire lábaim már súrolták a földet. A házunk kapujánál álltunk. A táskámat ledobtam vállaimról, és kutakodni kezdtem benne a kulcsaim iránt. Már körülbelül öt perce kereshettem, mikor Harry kivette a zsebéből. Ez most komoly?!
-Te most ezt komolyan gondoltad? Itt keresem, erre előhúzod a zsebedből öt perc után? - néztem rá felháborogva, mire ő vigyorogva kinyitotta a kaput.
-Olyan aranyos vagy, mikor ideges vagy. Így gondoltam ugratlak kicsit. - nyomott egy puszit a halántékomra, majd az ajtónkat kezdte el nyitni. Miután beértünk a meleg házba, egyből ledobtuk cuccainkat, majd a konyhába vettük irányunkat élelmiszerért. Harry már jártas volt nálunk, így hagytam neki, hogy azt csinálja, amit szeretne. Rettentően jól főzött fiú létére, imádtam az ételeit.
-Mit szeretnél csinálni? - öleltem át, majd megéreztem kezeit a derekamon, ajkait pedig a fejem tetején.
-Csináljunk palacsintát! Múltkor úgyis vettünk hozzá poralapot, csak nem csináltuk meg. - mondta el remek ötletét, melyre bólogatni kezdtem. -Idehoznád a hozzávalókat? - kért meg mosolyogva, mire egyből megindultam a hozzávalókért.
Miután előkészítettük a hozzávalókat, elkezdtük csinálni a palacsinta tésztáját. Amíg Harry az összetevőket rakta egy tálba, én a tévében lévő zenecsatornára kapcsoltam, majd visszamentem segíteni a barátomnak. Felültem a konyhapultra, majd az összetevőket kezdtem el kevergetni. A tévéből ordító zenét vigyorral a szánkon kezdtük el énekelni. Mikor a tészta kész lett, a serpenyőbe kezdtem el öntögetni, Harry pedig karjaival átölelte a derekamat, és úgy figyelte tetteimet.
Miután kész lett a kis finomság egyből nekifogtunk, amikor valaki csöngetett az ajtón. Egyből felpattantam a székből, és az ajtó felé igyekeztem.
-Niall? Mi történt? - néztem kikerekedett szemekkel szőke barátunkra, aki eléggé mérgesnek tűnt. Utat engedve neki beljebb lépett, majd Harry felé vette az iramot.
-Haver te normális vagy? Nem is szólsz, hogy Runál vagy, mi meg várunk rátok, hogy mikor jöttök már hozzánk? - Nézett ránk Niall, akinek dühe egyből elszállt, miután megszólalt.
-Niall, most ugye viccelsz velem? Azt hittem már valami szart csináltam, vagy gáz van. - Kérdezte tőle Harry nevetve, amikor megkönnyebbült, hogy nem történt semmi baj.
-Ami azt illeti, történt valami. Apud kopogott nálunk körülbelül egy órája. Téged keresett, de mondtuk neki, hogy nem vagy itt. És nem, nem Robin keresett. - Tálalt ki Niall eléggé döcögősen. Harryt sohasem láttam még ilyen feszültnek. Egyből felállt az asztaltól, és beleütött a falba.
-Miért kell itt legyen pont most?! Francba. Anyának szólnom kell. Majd visszajövök. - Adott egy puszit a homlokomra, leöklözött a szőkeséggel, majd elment.
****
Ma péntek van. És nem jött vissza. Összeomlott bennem egy világ.
-Ruth vissza fog jönni holnap, hidd el. - próbáltak vigasztalni a srácok, de én csak sírtam, és sírtam.
-Nem. Fog. Visszajönni. - Suttogtam, majd elhagytam Liam házát.
VISSZATÉRTEM! Igen, tudom, hogy egy hónapig nem volt új rész, de eléggé sokat kell tanulnom, így dolgom van, meg ötletem sem volt nagyon, ugyanis minden remek dolog kiszállt a fejemből. DE MOST MÁR ITT VAGYOK, ÉS JÖNNEK AZ ÚJ RÉSZEK! Ma még jön a következő rész, utána szerintem már csak szombaton lesz:) Addig is jó olvasást, ha tetszett a rész csillagozzátok, és írjatok véleményt!♥ xoxo -V.
CZYTASZ
Kisajátítva |H.S.| *BEFEJEZETTLEN*
FanfictionRuth jóban van a felsőbb éves szőkeséggel, Niall Horannel, akinek baráti társaságában tartózkodik a gimnázium macsója, Harry Styles. Ki nem állhatják egymást, egészen addig, ameddig rájönnek, hogy utálatuk igazából románc volt mindvégig. Szerelmüket...