24. In the air

978 82 4
                                    


,,Nevyzeráš ako idiot." Niall dodal akoby mi čítal myšlienky. Hej, to ti verím.

,,Môžme?" Niall s kľúčmi od vchodových dverí mi naznačil, aby sme už šli. Pohla som sa, a vyšla som na čerstvý vzduch. Niall ma dobehol a vzal moju ruku do jeho. Podišli sme k autu, a on mi gentlemansky otvoril dvere. Usmiala som sa usadila sa vo veľkom čierno Range Roveri. Niallovou obľubou boli autá, no aj lietadlá. A celkom nám to vyhovuje keďže môj oco vlastní najväčšiu firmu s lietadlami. Nikdy som nebola fanúšikom lietadiel, alebo výšok.
Myslím,že gény sklamali. Otec mi mnoho krát ponúkal, že ma zamestná vo svojej firme, ako letušku, no ja som o tom ani nechcela počuť.

,,Haló! Zem volá Rose! Vnímaš?" mával mi Niall pred nosom.

,,Hej... Len som sa.. Zamyslela." odvetila som.

,,Mhm... Zamyslela. A o čom si sa zamyslela?" štartoval auto.

,,O mojom otcovi." vyriekla som, keďže medzi sebou nemáme žiadne tajomstvá.

,,Stále sa na neho hneváš?" opýtal sa, no ďalej sa sústredil na cestu.

,,Ja.. Vlastne neviem.. Nikdy mi nechcel zle len... Niekedy mám pocit, že si ma podplacuje, a je dosť majetnícky. Ja neviem proste... Je to tak.." nevedela som ako vystihnúť svoje pocity.

,,Chápem to. Viem ako sa cítiš." jeho ruka zletela z páky, a presunula sa na moje stehno. Oprela som sa o čelo sedačky a premýšľala som. Otec mi nikdy nechcel zle. Možno ja to celé vnímam z blbého pohľadu.

,,Skočíš sama, alebo mám ísť s tebou?" pozrela sa na mňa Niall, keď parkoval auto pred náš dom.

,,V pohode. Aj tak tam bude teraz sklad kufrov, a mama bude nervózna, lebo musí všetko baliť." mykla som plecami. Vyšla som z auta, a vkročila do nášho domu.

,,Ahoj Rose." objala ma mama.

,,Ahoj."

,,Mám ti pomôcť s balením?" ponúkla som sa.

,,Nie. Len prosím ťa pobaľ svoje veci. Aj tak by si nám tu teraz zavadzala, vieš je tu chaos, s kuframi a tak.. Tvoja sestra je v detskom svete s jej kamoškou, takže som tu len ja a ocino, a balíme veci. Stačí keď večer dôjdete s Niallom na letisko aj s kuframi. To je asi všetko." usmiala sa a mykla plecami.

Prikývla som a namierila som si to do svojej izby. Vďaka môjmu zoznamu som mala všetko zbalené za desať minút. To je môj rekord.

,,Hotovo?" usmieval sa Niall keď som si prisadla k nemu do auta. Prikývla som a pobozkala som ho na líce.

,,Je jedna hodina, čo tak ísť niekam sa najesť?" navrhol.

,,Okej. Súhlasím." dodala som a Niall vyštartoval neuveriteľnou rýchlosťou z dvora. Musela som sa zachytiť sedačky, na takýto transport nie som zvyknutá.

,,Vidíš? Si taká chudá, že by ťa aj vietor odfúkol." uchechtol sa. ,,Teraz si ťa pekne vykŕmim." predstieral ako si mydlí ruky. Pretočila som očami a zasmiala som sa.

Náš obed bol rýchly. Najskôr do reštaurácie vtrhli Paparazzi, no šéf reštaurácie, ich vyhodil. Potom sme si objednali jedlo, ja kurací šalát a Niall plný tanier mäsa na rôzne spôsoby. Keď som jedla šalát, Niall mi dával prednášku, že mám pribrať, a že stále jem len šaláty, a potom som ako tyčka. Bla, bla ,bla...

Nasadli sme do auta, a ja som si niesla čokoládu v kelínku.

,,Už sú štyri hodiny." oznámil Niall. Skoro mi zabehlo.

,,Uh, koľko?" s priškrteným hlasom som zopakovala.

,,Štyri. Ale nezadus sa." zasmial sa.

,,Ty kokos!" udivene som dodala.

,,Ja kokos, nie som zbalený." zopakoval po mne a ja som sa zasmiala.

,,Tak som to nemyslela." plesla som ho po pleci.

Keď sme šli k Niallovi, bol zbalený za päť minút. Ako to tí chlapi tak dokážu?
Bolo pol piatej, keď sme sa s Niallom zvalili na posteľ. Let je na pol šiestu, a keďže Niall jazdí 250km/h sa nemusím báť, že to nestihneme. Niall sa prevalil a premiestnil svoj pohľad na mňa.

,,Ideme?" a ja som prikývla. Zobrali sme letenky a kufre, Niall ich vopchal do auta, a smer letisko. Mýlila som sa, Niall nešiel 250km/h on šiel 300km/h.
Bála som sa, ni zároveň som vedela, že Niall je dobrý šofér. Na letisko sme sa dotrepali aj s kuframi. Niall s jedným čiernym, a ja s kvietočkovanými troma. Niall sa na mňa spočiatku díval pobavene, no pochopil, že si ich naozaj beriem.
No a? Mám na to právo.

Podišli sme k pultu, kde sedela postaršia žena.

,,Let číslo 4829." vyhlásila som.

,,Ste si istá?" pozrela sa na mňa. ,,To je súkromné luxusné lietadlo." zatvárila sa dôležito. Nie ty baklažán. Vôbec neviem čítať letenky.

,,Som dcéra pána Queensa." nanútila som si do tváre falošný úsmev. Žena za pultom sa postavila, a zvýskla.

,,Vítam vás Rose. Ráčte mi sa s vami presunúť k vašemu lietadlu. A odpusťte mi moju nevedomosť. Keby ste chceli t---"

,,Nič nechem. Proste ma tam zaveďte." prerušila som ju. Nenávidím keď sw ku mne ľudia správajú ako k porcelánovej bábike, keď zistia, že som dcéra Queensa.

,,Samozrejme." povedala a viedla nás letiskom. Konečne sme sa dostali do lietadla. Letušky ma dobre poznajú, sú to milé baby. Otec s mamou a sestrou už tam boli. Zdvorilo sme sa s Niallom pozdravili, a kecali sme o bežných veciach. Potom sme s Niallom vošli do našej miestnosti, kde bola manželská posteľ, a celá izba bola zladená do zlata. Niall si všetko so záujmom pozeral a bol uchvátený z toho luxusu.

,,Páči sa ti, ako je zariadené?" nadobudla som konverzáciu.

,,Je... Úžasné." prechádzal prstovými vankúšikmi po pozlátenom stolíku.

,,Navrhovala som ho ja." usmiala som sa, a Niall sa na mňa zaujato pozrel.

,,Vážne?"

,,Áno. Teda nie celé, len nábytok a steny a tak."

,,Wau. Si úžasná architektka." venoval mi bozk do vlasov.

,,Dámy a páni, vitajte na palube súkromného lietadla Quinn390. Sme poctení vašim výberom letu. Ďakujeme, a dúfame, že sme vám spríjemnili let. Vaša spoločnosť Queens." ozvalo sa z reproduktoru a ja som pretočila očami.

,,Takéto keci milujem." pozrela som sa na Nialla.

,,Čo je na nich zlé?" pozrel sa na mňa. Nič, to nepochopíš, pokiaľ nemáš oca majiteľa leteckej spoločnosti.

,,Zachvíľu štartujeme." otvoril dvere oco, a my sme prikývli.

No Niall nevie ešte jednu vec. Bojím sa lietadiel.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Hello! :)

Dúfam že vás tento príbeh nenudí, a baví vás. Osobne mňa to baví písať a vždy myslím na moje obľúbené osôbky ako sú Domuka, Lexie, ktoré mi zanechávajú krásne komenty. Alebo na  moju kamošku Aďku. ;) ale aj na všetkých čo to čítajú..

Love you, Goodbye. :3

Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Where stories live. Discover now