Totul bine şi frumos până ce l-au durut pe roşcat rănile.încât a tras de primul copac care i-a sărit în cale şi l-a smuls de la rădăcini. (pentru un vârcolac asta e ceva normal,vârcolacii au o fortă foarte mare)
-Nu! Ce mi-ai făcut tu mie, străine !? JUR, o să mă răzbun!De ce eu?
Şi atunci , apare străinul lângă Harry , se uită uimit la roşcat, şi spune:
-Ce faci tu aici?O să mori răcit! Nu permit aşa ceva! te iau cu mine-n sat!
Harry: -NU!
Străinul: - Tu nu pricepi? Îţi este destinat să ne salvezi rasa!De aceea te-am transformat într-un vârcolac! Dacă rămâi aici o să mori ! Vrei să mori?
Harry: - Da ! doar mort o mai pot vedea pe mama! Şi,fi sigur că nu o să am încredere în omul care mi-a ucis mama! Nimeni nu ar avea încredere!
Străinul: - Doar aşa te puteam transforma în vârcolac! Trebuia să suferi pentru cineva drag!Cineva apropiat ţie.Credemă,îmi pare nespus de rău,dar am făcut-o pentru NOI!
Harry: - Care NOI ?
Străinul: - VÂRCOLACII ! Ceea ce şi tu eşti !
Harry : Ăăăâm.. Okăy.. Sunt puţin şocat ! o.O
Străinul : - Hai să-ţi explic...Numele meu este Chuck,dar toţi vârcolacii îmi spun Şhuak (Curajos). Eu am venit aici pentru tine,tu ai fost ales de şeful ¤TURMEI¤ , vei fi eroul războiului, războiul care va începe peste câţiva ani! O să te lupţi cu o vrăjitoare! VRĂJITOAREA SUPREMĂ .E o scorpie !
-VEDEŢI ÎN CAPITOLUL URMĂTOR REACTIA ROŞCATULUI-
CITEȘTI
Little Wolf(Micul Vârcolac)
ПеревертніHarry,varcolacul roscat,a fost un baiat normal de 16 ani,pana intr-o seara cand,un strain a batut la usa casei lui.