Jeli jsme s Rossem k mým rodičům. Oni se asi zbláznili, koupoli mi auto a navíc pojedeme na dovolenou do Itálie. Pojedeme tam s moje rodina a Jenny s mamkou, Ross se mě zeptal na Jenninýho tátu...
,,Ne, není mrtvej, žije, jen s Jenninou mamkou, nežije." vysvětluju mu. ,,Oni se rozvedli?" ptá se. ,,Ne, nikdy se nezvali." odpovídám.
Vlastně ten příběh je zvláštní, ale samozřejmě dost nepříjemný. Mamce Jenny je 38 a Justinovu je 23 a mamka Jenny je i mamka Justina, takže ano jejich mamka měla Justina v 15-ti letech a to není normální pro spojené státy americké. Ne, že by úsmyslně měla sex dřív ale Justinův otec ji znásilnil. Šel na dva roky do vězení, ale když ho za dva roky pustili našel si Jenninu mamku znova a opět ji znásilnim, to bylo Jennině mamce 18 let, takže stále byla pod zákonem. Teď je ve vazbě a nemá k mamce Jenny a Justina přístup, ale stále je to děsivý a hrozný. Zároveň je zvláštní, že vždy otěhotnila.
Ten příběh jsem Rossovi řekla a sám usoudil, že se o tom nebudem radši už bavit. Radši jsme se šli projít ven.
Naše procházka byla dlouhá, obešli jsme celé naše městečko a naštívili Daniellu, což je Justinova a Jenninina mamka. Ta se poprvé seznámila s Rossem a dala mi pár věcí, které mám předat Jenny a ptala se na Jenny a Nicka, ale to je samozřejmný.
Vrátili jsme se přesně na večeři, máma udělala domácí burgery, na kterých jsme si pochutnali a pak jsme se šli všichni vysprchovat a všichni jsme se sešli u trlevize. Koukali jsme se společně na nějaký seriál, který pravidelně sleduje mamka s taťkou. Nás s Rossem to nebavilo, ale ze slušnosti jsme koukali až do konce. Když to skončilo šli jsme spát.
,,Emily! Rossi! Snídaně!" zbudil mě mámi hlas. ,,No, to snad ne už?" probírala jsem se. ,,Ano, musíš vstát." smál se Ross a oblíkl jsi tričko. ,,Bez trička ti to slušelo víc." usměju se na Rosse. ,,Tobě taky." usmál se ironicky Ross a šel dolů na snídani. Nechápala jsem co mu zas je, ale nějak jsem to neřešila a oblékla jsem se. Pak jsem šla na snídani a potom s mamkou na procházku.
Bylo to poprvé co jsem nechala Rosse s mým taťkou samotnýho, ale za to jak se choval ráno si to zasloužil, ikdyž jsem měla strach, protože táta moc Rosse v lásce nemá, jako každý otec nemá rád kluka co mu "přebírá" jeho milovanou holčičku.
S mamkou jsme se v pohodě procházeli, když v tom začala s výslechem. ,,Takže jste s Rossem šťastný?" ptala se. ,,Ano, mami." odpověděla jsem. ,,A bydlíte spolu jo?" ,,Jo mami, ale to víš." říkám jí. ,,Jo já vím, jen se ptám." ,,No, mami vše je skvělý Ross je skvělej a máme se skvěle jo a ta dovolená byla taky skvělá." odpovídám rychle. ,,Počkej cože? Jaká dovolená?" ptá se mamka. ,,Ježiš já ti to zapoměla říct, sehnali jsme si skvělou levnou cestovku a jeli jsme s ní na tří-denní dovolenou do Český republiky. Bylo to vážně super, letěli jsme letadlem a všechno jsme to zvládli." odpovídám jí. ,,Ale Emily měla si mi to říct, když letět do cizí země, kterou sama ani já neznám je nebezpečný." vyšiluje. ,,Mami uklidni se. Jak vidíš vše jsme zvládly a to svoje, že jsme ještě děti ani nevytahuj. Je nám oboum 20 let a postaráme se o sebe samy, navíc třeba v České republice jsou lidi dospělý už v 18-ti letech." vysvětluju jí. ,,Dobře já se na tebe přece nezlobím." uklidnila mě. ,,A Emily, jak spolu s Rossem bydlíte tak uvědomujete si, že vám je jen 20." ptá se. ,,Mami! Jasně že uvědomijeme!" ,,Dobře dobře máte na to přece čas ještě rok." říká. Tyhle otázky od ní fakt zbožňuju.
,,Prosím tě mami, všechno je fakt dobrý nemusíš se starat. Se vším jsme spokojený, klidně se zeptej Jenny, však ta bydlí pár bytů od nás a o nás ví všechno." říkám jí, aby se mě už na nic neptala. Moc to ale nepomohlo, protože se začala ptám na Jenny.
,,No a co Jenny?" ptá se. ,,Jo, dobrý." ,,A ona prý chodí s někým teď jakože už dlouho." ,,Ano s Nickem už je dlouho." ,,A nepodvádího?" ptá se. ,,Ježiš mami ne! Jenny taková není!" Je pravda, že u Jenny moc dlouho kluk nevydrží, ale Nicka moc miluje a nechce o něj přijít. Ale je fakt pravda, že kluky střídala velmi často, za což její mamka ráda není, ta chce aby si Jenny našla jen toho pravého.
Konečně jsme se poté procházce plné otázek vrátili zpátky a šli rovnou na oběd. Ross a taťka se doma nezabili, dokonce jsme je s mamkou našli, jak v obýváku hrajou karty.
Po obědě jsme jeli domů. Ross jel svým autem a já svým. A vlastně nějak už od rána jsme spolu nemluvili.
Přijeli jsme domů a vybalili věci. Hned k nám přišla Jenny se zeptat na auto a tak, tak jsem jí vše řekla, dala jí věci od Danielly a oznámila jí tu novinu o naší společné rodinné dovolené. Byla ráda a jelikož pojedeme už za dva týdny začala plánovat. Naštěstí své plány zatím mohla řešet jen sama a proto odešla do svého bytu.
,,Konečně samy!" zakřičel Ross, když Jenny odešla. ,,Jo, najednou." říkám. ,,No tak Emily." usmívá se Ross. ,,Najednou neironickej úsměv jo?" mrknu na něj. ,,Aha, takže si mám sundat tričko?" smál se Ross. ,,No tak mohl by jsi." usměju se. Ross si sundá tričko a skočí do postele. ,,Můžu k tobě?" ptám se. ,,Jo, ale musíš si sundat tričko."
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&& Je tu další část. Omlouvám se, že včera nebyla, ale tak trochu jsme to nestihla. Takže znáte to dejte Vote, napište komentář ať vím, že mám pokračovat a samozřejmě mě sledujte.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
ČTEŠ
Ten Pravý (Ross Lynch)
FanfictionTen Pravý je o 19 leté Emily co ztratila toho pravého. Jde na vysokou školu a její kamarádka Jenny jí představí svého kluka Olivera který přivede svého kámoše Rosse. Ross a Emily se stanou nejlepšími přáteli a možná i něco víc ale to zjistíte až si...