Capitolul 23-Apariţia?

167 12 6
                                    

Kookie Poveste
Dormeam şi eu aşa bine,până sună afurisita asta de alarmă!Încerc să arunc cu pernă dar nu reuşesc şi dau cu perna în Jesy!
-Auu asta a durut!spune ea trezindu-se şi scarpinandu-se la cap!
-Scuze puiut!Amm adică scuze Jesy!
-Mi-ai zis puiut?spune ea zâmbind
-Amm nu!spun eu scarpinandu-ma la ceafă
-D..
Şi nu apucă să spună ceva că telefonul meu sună!
-Da?Cine este?(eu)
-Managerul!Şi să fiţi la BigHit într-o ora,ok?
-Ok!Ia-ti anunţat şi pe ceilalţi?(eu)
-Da!Demult!
-Ok!
_Convorbire Terminată_
-Cine era?spune Jesy curioasă!
-Era managerul!Şi a zis să fim intr-o ora la Studio!
-Pot să vin şi eu?spune ea veselă!
-Desigur!De ce nu?
Ne îmbrăcăm şi plecăm înspre studio!Ne întâlnim şi cu ceilalţi şi cu prietenele lui Rap Monster şi a lui V!
Ne îndreptăm spre BigHit!
-Asa!Acum că sunteţi toţi,astăzi o să mergeţi la un show tv!La 16:00 trebuie să fim acolo!Deci ceasul este 15:30,putem pleca de acum!Şi voi fetelor,puteţi să veniţi şi să apareti în emisiune dacă vreţi!spune managerul nostru!
Jesy Poveste
Deci aud eu bine?O să mergem la un show tv alături de Bts?Deci nu cred!Nu cred!În mintea mea eram ceva gen:O my fucking good!Nu credddd!
-Deci avem voie să apărem şi noi în spectacol?spun eu veselă!
-Da desigur!spune managerul!O să mergem acum şi vă schimbaţi acolo,ok?
-Ok!spun băieţii!
Urcăm în maşină şi ajungem la studioul After School Club!Este emisiunea mea preferată coreeana!Deci nu cred!De mică mi-am dorit să merg la emisiunea asta!
Kookie Poveste
Ne îmbrăcăm şi ne pregătim să intrăm!Tot o caut pe Jesy dar nu o găsesc!
-J-Hope ai vazut-o pe Jesy?spun eu speriat!
-Nu îmi pare rău!
Caut peste tot şi îi întreb pe toţi înafara de Suga!
-Suga,ai vazut-o pe Jesy?spun eu speriat!
-Da!Este după colţ!spune el aratandu-mi locul
-Multumesc mult!
Mă duc la Jesy!
-Ce ai păţit?spun eu speriat!
-Nimic doar ca-mi este frică!
-De ce?
-Pentru că de mică am vrut să merg la emisiunea asta şi acum am şansă!Dar am mari emoţii!
-Daca îţi dau pup,trec?spun eu vesel
-Pai..
Nu mai apucă să spună nimic deoarece îi iau fatuca ei în palme şi o sărut!
-Acum mai ai emoţii?spun eu vesel
-Amm nu!spune ea cu un zâmbet pe faţă!
Deci am terminat şi acest capitol!Sper să vă placă şi multe voturi şi commuri!Pupicei :3



Everything Comes From A Dream(Bts)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum