Ertesi sabah dünün yorgunluğundan kalkamadı Rose, Minako Rose'nin evine vardı, kapıyı çaldı çaldı ama açan olmayınca korktu ve hemen Rei'yi çağırdı. Kapıyı yumruklamaya başladılar ana hâlâ kapıyı açan yok . Rei en sonunda kapıyı zorlayarak açtı. Minako ve Rei içeri girdiler ve müthiş bir gül kokusu hissettiler. Rose'nin odasını buldular ve içeri girdiler . O kokladıkları koku his değildi gerçek bir gül kokusuydu, cam önündeki vazo da sadece biri pembe biri de mor olmak üzere iki gül vardı. Şaşkınlıkla Rose'yi uyandırdılar, Rose "siz nasıl girdiniz ?" Dedi Rei "Minako seni çağırmaya gelmiş ama sen kapıyı atmayınca korkmuş ve hemen beni aradı. Ben gelince kapıyı tekrar çaldık ama gene açılmadı. Sonra ben kapıyı biraz zorlayınca kapıyı açtık. Neyse iyiymişsin . Peki bu vazo da neden sadece iki gül var"dedi Rose "evimin arkası gül bahçesi, daha hepsi açmamış, bende açmış olan güllerden kestim ."dedi Minako "gerçekten mi bize de gösterir misin "dedi heyecanla, Rei kızarak "hadi hadi okula geç kaldık. Sonra gösterirsin , hemen hazırlan da okula gidin, ben gidiyorum bak acele edin" dedi. Rose hemen hazırlandı Minako salonda beklerken . Rose merdivenlerden koşarak inerken "Minako hadi ben hazırım, çıkalım "dedi ve koşar adımlarla okula gittiler
İlk ders bitmişti diğerleri teneffüsteyken mızmızlana mızmızlana sınıfa girdiler. Usagi "kızlar iyi misiniz . Nerde kaldınız? " dedi Rose "dün çok yorulmuşum uyuyakaldım. Minako'da beni çağırmaya gelmişti, ondan geç kaldık " dedi . Rose yerine otururken Seiya'yla göz göze geldiler, Rose utandı ve başını öne eğip yerine oturdu . Seiya da çekildiğinden dünden dolayı özür dileyemiyordu. Usagi Minako'ya fısıldayarak "bugün okuldan sonra Seiya gille kafe de buluşup ufak bir toplantı yapacağız " dedi. Minako Usagi'ye " peki ya Rose, ona ayıp olmaz mı? Hepimizi bir arada olduğunu görüpte onu çağırmadık diye" dedi Usagi " Onu da çağıracağız ama biz toplandıktan bir saat sonra " dedi Minako " Hmm, iyi olur o zaman. Neyse hoca geldi sonra konuşuruz " dedi .evet hoca gelmişti ders başladı. Hoca dersi anlatıyordu, zaman çok çabuk geçti ve ders bitti . Minako hemen Usagi'nin yanına geçti ve " Seiya gille neden toplantı yapılacak " dedi Usagi " Onlar gezegenlerine geri dönmüşlerdi. Neden geri döndüklerini öğreneceğiz " dedi Minako " doğru ben unutmuşum. Bunu bende çok merak etmiştim " dedi ve birlikte bahçeye çıktılar. Rose sınıfta kalmıştı zaten düşünceliydi. Birşeylerin geliyor olduğunu sezmişti, ama ne ? Ne geliyordu , iyi birşey mi? Kötü birşey mi? Oda büyük bir merakla okul bitip eve gitmeyi istiyordu . Çünkü gelecek olan şeyin evine geleceğini de seziyordu. Dersler başladı bitti, başladı biti derken okul bitti . Rose okuldan çıktı tam eve gidecekken Minako , Usagi , Makoto ve Amin Rose'yi okulun çıkış kapısında bekliyorlardı. Rose'yi görünce Usagi " bir saat sonra kafe de buluşacağız. Sende gel" dedi Rose " olmaz. Acilen eve gitmem lazım " dedi . Kızlar " lütfen, hani bundan sonra hep birlikte birşeyler yapacaktık " dediler Roses " öyle de ama " derken kızlar çok ısrar edince " tamam o zaman " dedi. Kızlar hemen diğerleriyle buluşmak için kafeye gittiler , Rose bir saati doldurmak için kanal kenarında dolaşmaya gitti. Kanal kenarında biraz dolaştıktan sonra bir kenara oturup çevreyi seyretmeye başladı. Roses çevreyi seyrederken yanına bay Kimoto oturdu , Rose biraz korktu . Bay Kimoto " ne yapıyorsun burda tek başına, arkadaşların nerede " dedi Rose " hiç biraz çevreyi seyretmek istedim tek başıma. Bir sakıncası mi var yoksa " dedi bay Kimoto " hayır. Peki yanında oturabilir miyim ?" Dedi Rose " neden benimle ilgileniyorsunuz " dedi bay Kimoto " ben çok çalışkan öğrencileri çok severim. Çünkü sizin içinizde zekanızdan dolayı çok farklı bir filiz var . Bende onları yeşertmek isterim " dedi Rose anlayarak " siz nerden biliyorsunuz bunları " dedi bay Kimoto endişelenerek " sen biliyor musun yoksa filizleri " dedi Rose " evet ama siz nerden biliyorsunuz " diyerek tekrarladı bay Kimoto " büyük insan teorisi ansiklopedisinden okumuştum " dedi Rose " Hmm, neyse benim gitmem lazım. Bu teori beni sıktı. İyi günler " dedi ve ordan hızla uzaklaştı.
Kimse neden yorum yazıp fikrini söylemiyor
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül Savaşçısı
FantasyAy savaşçısının devam hikayesidir , ay savaşçısı fanlarını beklerim (;