Kara
Buna ma numesc Kara Tomson .Am 17 ani .Si locuiesc in Londra. Am 4 frați mai mari și traiesc in umbra lor mai tot timpul : Chris e cel mai mare are 21ani și este la facultate; dupa vine Mike care are20 și el e la facultate ; dupa Luck 《e preferatul meu dintre toți》el are 19ani ar vrea sa intre la Harvard și de sigur Maxi el are 18 ani și e clasa a XII-a ( a 12-a)el e in liceu cu mine , a da și eu Kara în clasa aXI- a (a11-a).
Cand m-am mutat aici credeam ca va fi super , dar pana într- o zi...................Mă scol de dimineață și mă duc la baie să mă spăl pe dinți, și să mă mai aranjez (machiaj și alte chestii) .Părinții mei pleca dimineața la munca deci de mine are grija Luck.Ca de fiecare dată ma lasă pe mine și pe Mike în fața liceului.Eu și Mike nu prea stam impreuna , el merge la prietenii lui si eu la ai mei.
În acea zi a venit un coleg nou...
- Buna dimineața copii , spuse domnul Kalum , acesta este noul nostru elev Adam William e nou în oraș. Adam de ce nu ne spui ceva despre tine?
-Păi mă numesc Adam William, și pana acum am locuit în New Yourk am un frate mai mic de 11ani si il chiama Gus William.
-Te rog asaza-te langa Kara, spuse profesorul Kalum.
- Ok.Buna sunt Adam!**
-Buna! Spun eu indiferenta.
-Imi poti arata unde este biblioteca?
-Sigur! Spun eu cu un mic dezgust.
Adam
WOW , ce drăguță e.Are ochii albastii si un caracter interesant.E asa frumoasa.
Kara
O doamne ce drăguț e (față de ceilalți băieți) .Are ochii albastrii , par blond și un stil de a vraji o fata convingator.Sper ca va plăcut primul capitol din cartea mea !!** Am sa încerc ca al doilea sa fie gata cat mai repede posibil ♡♡♡
CITEȘTI
Adolescenți In Delir**
RomanceCe se întâmpla cu mine? Kara este o adolescenta care nu îi supota pe băieți.Ea este genul de fată care nu a avut o relație niciodata ,și nici nu si-ar dori.Insa întâlnește un băiat ce îi schimbă viața radical.