Ben de o klasik öğrencilerdenim aslında. Dersler, hocalar, sınavlar, sıkıcı törenler, sözlüler, sabahın körüne uyanmalar hariç okulumu çok seviyorum
Sonuçta orası yoldaşlarımla ortak noktamız. Tabii bir de üniversite var. Oraya ulaşabilmek için kat etmem gereken yolun adı Lise.
Eh, biz de seve seve olmasa da bir şekilde uyum sağlıyoruz.
dünyanın en büyük Felaket tellalı ile 7 yıldır arkadaşlık ediyorum. kurdun her cümlede tedaviye ihtiyacı olduğunu düşünsen de onu seviyorum.
Cemile iki çocuklu bir ailenin tek kız olma simarikligini dibine kadar yaşayan Abisinin adınin Cemil olması dolayısıyla Aynı kaderi paylaştıgim inanılmaz derecede ürkek, kırılgan ve saf bir kız. Bir de tabii dediğim gibi o bir felaket tellalı!
" öyle yani Azra. Canım çok sıkkın. hemen yarın olsun görüşelim istiyorum. konuşunca açılırım."
" Takma kafana Cemile... lütfen Bu sadece bir dizi"
" Söylemesi kolay Tabii senin için! neler oldu bir bilsen... Adam kızın gözünün yaşına bakmadan terk etti onu. Allah bilir o kazandığı paraları gidip nerede yiyecek boğazına dizilir inşallah!"
"Bu arada yarın sizin evin önüne gelirim ben.Servis icin. Akbilim bitti de."
"Ayy! Akbilin bittiyse gel tabii.Aman ha, akbilinyokken otobüste kimseye <benim içinde basarmısınız> filan deme!"
" Neden ki ?Arada yapıyorum ben onu." Delirdin mi Azra seni Akbile sevgiye ,İlgiye, muhtaç ,sanır O adam!"
" Hangi adam?"
" senin akbilsiz halinden faydalanip böbreklerini calacak olan adam!"
" Ya şey Cemile ben tünele girdim de, cek... tel... Sen... iy... Gel..."
Başka çarem kalmaz genel olarak. Evet akbilim bitti. Ama dolduramıyorum cünkü harçlığımın neredeyse tamamını Sümeyye'ye vermek zorunda kaldım.Sümeyye ile birlikteliğimiz bes yıldır sürüyor. Başta Cemile ve ben ondan çok korkuyordum. kendisi hoyt dedi mi alemi susturan yan bakışiyla bütün okula sınıflarina dağıtan halk kahramanı tadında bir şey.
Tabii ki bizi korkutan da onun bu sert ve erkeksi halleri idi. Zaman içinde hayatta edinebilecek en iyi arkadaşlardan biri olduğunu anladık. Başına aldığı belaları saymazsak tabii.
"Azra ben bir şey yaptım."
"Ne?"
Sonunda cinayeti mi işledin Sümeyye? Allahım bakışlarından anlıyorum evet öyle! Kimi ha, kimi? Hangi garibanın canını aldın caniiii!!"
"Cemile çek şu ellerini kızın boynundan. Kantinde indirim varmış."
" Gerçekten gitti."
"Gider o. Evet ne yaptın sen?"
"12-B 'deki çocuklar kavga ediyordu. Dayanamadım aralarına girdim."
"Dayanamadım derken ?"
"Ya çok güzel gözüküyordu dışarıdan. Böyle nasıl desem canım çekti. Bende daldım döktüm."
"Bizim eve gidip mezdeke açaydık?"
" Ama ben kurtlarımı böyle döküyorum, neyse işte tabi ben kim haklı kim haksız bilmiyordum. Cocuklardan birinin gözlugunü kırdim. Meger o magdurmus özür dilemen lazım .Gözlük almaya karar verdim Ama param yetmiyor"Işte harçlığım da böyle veda etti cüzdanıma.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benden Duymuş Olma Da ...(Askıda)
Hài hướcBu kitabı okurken gùlmekten kendinizi alamayacaksınız Gerçek hayattan kesitleriyle, düşündüren espirileriyle bu kitaba bayılacaksını...