Mesaj 58

1.2K 118 48
                                    

-Bu şaka değil mi ?New York'a geldik ve bana otelde mi kalıcağımızı mı söylüyorsun Suho hyung ?

-Hayır Sehun, bu yüksek katlı, lüks , havuzlu , oda servisli , bol kızlı yerde kalıcaz .

-Sanırım bayılıcam .

-Ben ve Lay birlikte , Yeol ve Baek , Kris ve Sehun , Xıumin ve Chen , Kai ve Soo birlikte sanırım her şey tamam.

Herkez söylendiği gibi odalarına çıktı . Saat akşam 8idi. Kyungsoo ve Kai'nin odası 8812'ydi . Kocaman banyo , 2 yatak , 1 masa ,1 sandalye ,1 de televizyon vardı. Genel olarak odada mavi ve yeşil renkler hakimdi huzur verici olduğu kesindi . Bir duvar komple camdı tüm şehir 45.katta ayaklarının altındaydı .Suho hyungdan herkeze toplu mesaj geldi .

''Size hediyem bu akşam saat 10'da hep beraber gece klubüne gidiyoruz ''

Herkez şok olmuştu kendilerini cennette hissediyorlardı. Bu muhteşemdi ve tabiki New York'ta öyleydi ...

Akşam olduğunda Kyungsoo hazırlandığı banyodan çıktı . Kızıl saçları yine ona farklı bir hava katıyordu. Giydiği siyah gömlek ve pantolon ile makul ama yakışıklı görünüyordu . İçeri gittiğinde manzara hiç hoşuna gitmemişti !

Kai saçlarını geriye atmış ve fazlasıyla makyaj yapmıştı. Kyungsoo gibi siyah giymişti ama resmen parlıyordu ... Kyungsoo bir an hasta numarası yapıp hiç gitmemek istediğini farketti . Belki Kai'de ona uyar ve gitmezdi böylece ikiside rahat ederdi .

......................10 saat sonra. . .

Kyungsoo midesi bulanarak uyandı . Bu da neydi ? Onun bedenini saran bu kollarda kimindi ? En son Kris'le dans ediyordu olabilir mi ?

Aman Tanrım !

Kyungsoo'nun çığlığı tüm odaya yayılmıştı ...

The Suprise ! Hahaha :)♡

Mesajın Var /// TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin