Egy két perc múlva egy vendéglő előtt álltunk meg.
- Gyere Lisa - mondta Jack majd kipattant a kocsiból. Én is kiszálltam, és utána mentem. Leültünk egy asztalhoz, majd rendeltünk innivalót. Miután kihoztak, rendeltünk ennivalót is. Kihozták, hamar megettük, majd ki mentünk a kocsihoz, és mentünk tovább. A parthoz értünk.
- hoztál fürdő ruhát ugye? - kérdezte Jack felhúzott szemöldökkel
- Hát.. - mondtam bizonytalanul, persze tudtam hogy hoztam csak szívatni akartam
- Jól van Lisa, de ha nem hoztál meztelenül kell fürdened- mondta, majd egy gúnyos nevetés hagyta el a száját
- Kapd be Jack- ütöttem a karjába - amúgy meg hoztam.
- a francba pedig szívesen meg néztem volna - mondta Jack egy huncut mosollyal az arcán.
Erre nem mondtam semmit csak ki szálltam a kocsiból, majd a csomagtartóhoz mentem és kivettem a cuccom. Jack is így tett, majd a partra mentünk. Nem volt senki , és a part szakasz ahova mentünk kerítéssel volt körül véve.
- Jack miért van kerítés a part körül?- kérdeztem kissé meglepődve
- azért mert ez egy magán part- válaszolt majd mondta tovább- tehát senkit nem zavart volna ha meztelenül rohangálsz, ha kedved támad hozza csak nyugodtan- mondta nagy mosollyal
Én csak nevettem majd leraktam a cuccom. Jack lekapta a pólóját és a vízbe futott.
- na mi lesz Csipkerózsika te kint maradsz? - kérdezte tőlem mosolyogva majd levettem a ruháim, mivel a bikini mar rajtam volt. Lassan a víz fele mentem. Jack elkezdett felem futni majd felkapott, és berohant velem a vízbe. A víz elég kellemes volt, de akkor is én lassan akartam belejönni.
- hé - kiabáltam, majd a vízbe dobott. Feljöttem, és lenyomtam a víz alá, de ő legyőzött és megint csak a vízbe dobott. Feljöttem, majd a vállába ütöttem.
-Bele ülsz a nyakamba - kérdezte kisgyerek mosollyal. Nem tudtam beki ellenállni, és igent mondtam de lehet kár volt. A nyakába ültem, majd elkezdett beljebb sétálni.
- félsz?- kérdezte nevetve
- hát nem, de úgy érzem kéne-miután kimondtam egyből a vízbe dobott.
- Baszki Jack- mondtam nevetve majd ő is nevetni kezdett.
- Le ér a lábad? - kérdezte mosolyogva.
- hat nem éppen, úgy hogy jó lenne ha ide jönnél és megfognál.-mondtam kissé idegesen
- miért nem tudsz úszni?- mondta gúnyos mosollyal majd felem jött. Megfogott, majd a lábaim a dereka köré fontam, és egyre közelebb jött hozzám. Egyszer csak a száját az enyémre helyezte majd megcsókolt. Nagyon jó érzés volt. Testemen bizsergés futott át. Majd bármennyire is jó volt, rá jöttem, hogy nekem ez még túl gyors, alig ismerem. Elhúzódtam tőle.
- Bocsi Jack, de nekem meg ez túl gyors, alig ismerlek- mondtam kissé zavartan
- Én bocsi Lisa ne haragudj nem tudom mi ütött belem
- semmi gond felejtsük el- ezt én se gondoltam komolyan ezt elfelejteni, túl jó volt hogy csak úgy elfelejtsem.
Majd kijjebb vitt ahol mar leért a lábam, a partra mentünk és leültünk a plédre amit hozott.
- Figyelj Lisa én tényleg sajnálom nem akartam elrontani a napunkat, olyan jól alakult csak egyszerűen ah hagyjuk is nem lényeg...- fejezte be
- egyszerűen?- kérdeztem vissza meglepődött fejjel
- semmi hagyjuk majd elmondom egyszer
- mikor egyszer ? - kérdeztem idegesen
- nem tudom most viszont mennyünk, és ezt felejtsük el - mondta majd a kocsi fele indul. Én követtem őt . Beteltünk a kocsiba, majd haza vitt.
- jóét Lisa
- jóét Jack - mondtam majd elhajtott.
ESTÁS LEYENDO
Be my present [Jack Gilinsky hungarian fanfiction]
FanficLisanak és szüleinek el kellett költözniük... Ott kellett hagynia az iskoláját, a barátait, és lényegében az egész életét... Vajon a srác, akit a repülőn ismer meg kárpótolna majd mindezért?