10 saat önce...
Hepsi zaten aynı katta oldukları için buluşup hep birlikte otelin klübüne gittiler. Kyungsoo'nun ruh hali iyi değildi . Çünkü Kai fazla yakışıklıydı. Hepsi birlikte yuvarlak bir masaya oturdular. Kyungsoo'nun bir tarafında Kris, diğer tarafında Sehun onun yanındada Kai vardı . Kai hiç Kyungsoo'ya bakmamakla birlikte önündeki kızlardan gözünü alamıyordu .Kyungsoo'nun aklındaki ampuller yandı .
'Daha önce bir kızla oldu ,neden bir kez daha olmasın ?''
Bu düşünce içini acıtıyordu . Tabi fazla dans edememesi ve şuanda kızlarla dans eden Kai'de bu acının asıl nedeni olabilirdi. 2 hafta önce onunla klip çektiklerinde Kai bayıldıktan sonra o dövmeyi yaptırmaya karar vermişti. Fazlasıylada memnun kalmıştı. Ama şuan deli gibi içmek ve bu görüntüleri zihninden silmek istiyordu . Tüm Kai görüntüsünü , mesajlaşmalarını ondan nasıl etkilendiğini , dudaklarını , nefesini ... Her kadehte biraz daha sildi ... Her kadehte dövmesi biraz daha sızladı ... Her kadehte kalbinde depremler oldu . Kai kızın birisine sürtünüyordu bile ...
Yetar buğ kedar eğlenceğ!
Birden bağırdığında tüm üyelere ona baktı . Kai hariç çünkü o kızla fazlasıyla ilgiliydi ...
-Krih gitmal istiyorem. Odima göterür müsin ?
-Tabi gel koluma gir .
Kyungsoo, Kris'in koluna girdi ve yukarı çıktılar . Kris bir şeyler söylüyordu ama Kyungsoo kalbinin kırıklarını bir kez daha toplamaya çalışıyordu .
-Kris pardon ama benim olanı böyle taşıyamazsın .
Kyungsoo bu sesi biliyordu ama kesinlikle bir hayaldi buna emindi buda diğerleri gibi hayaldi ...
-Senin olduğunu zannetmiyorum Kai ...
'Çok güzel Kris'de Kai'yi görmeye başladı bu da delirdi ' diye düşündü Kyungsoo. Bir sarsılma ve kucaklanma hissetti . Odanın açılma seside kulaklarını doldurdu . Yatağın yumuşak dokusunu hissetti. Sonrası karanlıktı .
..........3 saat sonra ....
Kai uzaktan bir müzik sesi duyuyordu ... Biraz kendine gelir gibi oldu gözlerini açmadan düşünmeye başladı.
Kai, Kyungsoo'yu biraz zor olsada Kris'den almıştı zaten gelir gelmez Kyungsoo uyumuştu . Onları asla öyle bırakamazdı . Eğer bıraksalar kim bilir aralarında neler olurdu ...
Müzik sesi şimdi daha net geliyordu . Kai gözlerini araladı . Şarkı odalarından çalıyordu. Kyungsoo masanın üstünde oturuyor ve ayakları yerden kesilmiş bir şekilde ayaklarını sallıyordu gözleri ile dikkatle Kai'yi inceliyordu. Kai kollarından destek alarak uyuduğu yataktan kalktı .
''Kai yanıma gelir misin ?''
Sesi cam gibi net ve kararlı çıkmıştı. Kai dediğini yaptı Kyungsoo'nun yanına gitti . Birden Kyungsoo onu gömleğinden tutarak iyice yaklaştırdı. Şimdi Kai ,Kyungsoo'nun bacaklarının arasındaydı . Masa ne kadar da yüksekmiş diye düşündü Kai . Çünkü Kai'nin üyesi ,Kyungsoo'nun üyesiyle aynı hizadaydı . Kyungsoo hala Kai'nin gömleğini elleriyle sıkıca tutuyordu . Kyungsoo gözlerini kapattı , Kai'yi biraz eğdi ve dudaklarını dudaklarıyla örttü. Kai fazlasıyla şaşırmıştı .'Buda kesin bir oyun ' diye düşündü ama Kyungsoo, o kadar istekli öpüyordu ki Kai ona karşılık vermemenin günah olduğuna yemin edebilirdi. Kyungsoo, Kai'yi iyice kendine çekti ve ellerini Kai'nin boynuna sardı . Artık birbirlerinin üyelerini hissedebiliyorlardı.
Kai ,Kyungsoo'yu kucaklayarak kendi yatağına götürdü ve uzandırdı . Uzun zamandır hasretle düşlediği şeyi yapıyordu . Kai ,Kyungsoo'nun gömleğinin düğmelerinin her birisini açarken açılan yerlere öpücükler konduruyordu . Kyungsoo hiç konuşmuyordu ama kıpkırmızıydı . En sonki düğmeyi açtı ve gömleği yere attı . İşte parlıyordu. ..
☆JongSoo☆
Kai yanlış görmediği için aşırı mutluydu dyanamadı ve Kyungsoo'nun kulağına fısıldadı.
Sadece bana aitsin !
Vücudun bile bunu söylüyor!
Peşine Kyungsoo'nun kasıklarına eğildi . Dövmeyi hem öpüp hemde yalıyordu . Kyungsoo dayanamadı ve ilk inlemesini sundu . Kai gülümsemeden edemedi . Kai doğruldu kendi üstünü hızlıca çıkardı ve rastgele ortalığa attı . Kyungsoo'nun pantolunu çıkardı ve onuda kendi eşyalarının yanına attı . İkiside boxerla kalmıştı Kai şarkıyı kapatmak için ilerledi sadece Kyungsoo'nun o melodili sesini duymak istiyordu . Diğer hiç bir sikik ses umrunda değildi . Kyungsoo birden midesini tuttu . Kai'de bunu fark edince durdu . Kyungsoo biraz çıkartmaya başladı midesinden sırf içki çıkıyordu . Zavallı Soo , Kai'ye sinirlenmiş 2 gündür hiç yemek yememişti.Kai onu hemen kucakladı ve tuvalete götürdü . İyikide götürmüştü çünkü Kyungsoo, şimdiden klozete kusmaya başlamıştı. Kai , Kyungsoo'nun sırtını sıvazladıktan ve içinde bir şey kalmayana kadar kustuktan sonra odaya tekrar götürdü. Kendi yatağında kirlenmiş çarşafları çıkarttı ve banyoya götürdü. Kyungsoo'nun yatağına birlikte girdiler. İkiside ereksiyon halinde, sadece boxerla , maskeleri olmadan ,duvarlar olmadan huzurla uykuya daldılar. Çünkü ömürleri boyunca bulundukları en doğru yerdelerdi .
Gençler ben kayısıcıyım elim nasıl varsın Krisoo smutuna ?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesajın Var /// Texting
Fanfiction•Merhaba, telefon numaranı tuvalette buldum ! ●2 salak genci düşünür müsünüz ? ● Aynı evde olan ve birbirini göremeyen körler var bu dünyada ... Başlangıç: 19.1.16