1 rész. Új élet.

5.5K 108 5
                                    

Na hát eljött ez a nap is. Elköltöztünk, Mentonból Londonba. Erre azért volt szükség mert a szüleim itt kaptak munkát.
Ja el is felejtettem bemutatkozni a nevem Vic Evans. 18 éves lány vagyok elég zárkozott. Mentonba szinte csak egy barátom volt nem voltam az a nagy társaság típus. Ezért is félek Londontól hiszen ez egy nagyon nagy város telis tele emberekkel nem ugy mint Menton volt. Mikor megérkeztünk akkor nagyon tetszett a város. Minden ember szinte mosolygott az utcán vajon én is jol fogom itt erezni magam? Reméljük.
-Na izgatott vagy az új suli miatt?-kérdezte apa.
-Egy kicsit hiszen ez teljesen más hely hiányzik Suzi is...(Suzi volt Mentonba a legjobb barátnőm)
-Nyugi Vic itt is találsz majd ugyanolyan jo barátokat mint Suzi, sőt lehet hogy még többet is. mondta anya.
Én meg csak néztem ki a kocsi ablakából és nem válaszoltam semmit. Csak gondolkoztam hogy mennyire meg fog változni az életem.
Megérkeztünk a házhoz amelyikben lakni fogunk. Kiszedtük a csomagtartóból a bőrőndöket és a telefonomat nyomkodva elindultam a kapu felé. Egyszer csak megszólal mellettem egy hang...
-Szia te vagy az új lány? Szomszédok leszünk. Amugy Nate vagyok.-mondta
Én felnéztem rá és csak néztem és körülöttem minden megszünt.
-Szia Vic vagyok. Örülök hogy megismerhettelek.
Azokkal a tenger kék szemeivel nézett rám és olyan édes volt. Szinte ő volt az első fiú az életemben aki szóba állt velem. Anyuék is észre vették hogy már össze barátkoztunk Nattel aminek nagyon örültek,de a mai délutánunk a beköltözésről szólt ezért elköszöntem Natetől. De remélem majd még látni fogom.

Másnap reggel az első nap a suliban. Ezért elég sokáig áldogáltam a szekrényem elött hogy mit vegyek fel... Végülis egy szagatott koptatott magasitott nadrág és egy fekete kockás inget választottam a magas sarkummal. Reggelire bekaptam egy piritós kenyeret és már indultam is a suliba.
Meg is érkeztem  a Saint Paulba ez az a suli ahová járni fogok. Rengetek gyerek állt a suli előtt és kisebb csoportokat alkotva beszélgettek amit elég furcsának találtam,majd mindenki észre vett és engem nézett elég kínos volt. Majd oda jött hozzam egy mandula barna hajú lány.
-Szia. Lara vagyok hallom te vagy az új lány egy osztályba fogunk járni már alig vártam hogy megérkezz. Körbe vezesselek?
-Szia Vic vagyok. Annak nagyon örülnék.
Majd a folyosón össze futottam Nattel.Nagyon meglepődött hogy mit kereshetek én itt.
-Szia te mit keresel itt? Ide fogsz járni?-kérdezte izgatottan.
-Igen. Ez olyan furcsa?mosolyodtam el közbe.
-Nem dehogyis. Csak mondhattad volna jöhettünk volna együtt.
-Ja majd legközelebb.-mondtam.
-Majd késöbb találkozunk mennem kell orára. Majd elbúcsuztunk egymástól.
Lara azonnal elkezdett kérdezősködni.
-Neked tetszik Nate?
En elgondolkoztam egy másodperce majd rá vágtam.
-Nem dehogyis. Még nem is ismerjük egymást.
-Ne aggódj lesz még időtök megismerni egymást.-mondta. Majd elmentünk órára.
Suli után Lara azonnal meg keresett mert be akart mutatni a barátjának akivel ma lesz hogy másfél éve együtt vannak.
-VIC!!!! Gyere velem bemutatlak Liamnak. Kint vannak a suli elött Harryvel. Harry a legjobb haverja, be akarlak nekik mutatni.-mondta.
Engem szinte szóhoz se hagyott jutni. Csak rángatott maga után. Eléggé nehéz volt tartani vele a tempót,de kiértünk a suli elé és ott állt két nagyon dögös srác akik csak mosolyogtak és beszélgettek. Mikor oda értünk akkor mind a ketten bele túrtak a hajukba én meg majd elolvadtam olyan szekszisek voltak.
-Sziasztok.-köszöntünk oda nekik. Majd Liam azonnal lekapta Larát én meg lesütöttem a szeme hiszen elég kínosan éreztem magam.
De közbe éreztem hogy valaki egész végig engem néz aki nem más volt mint Harry. Majd mindketten egymásra néztünk és bele remegett az egész testem. Annyira csodásan nézett ki. Zöld szemeibe elolvadtam. Mosolyára pedig ahogy rásütött a nap... Ááá olyan szívdöglesztő volt.. Leírhatatlan hogy mit éreztem abban a pár másodpercben. De Liam és Lara csak nyalták egymást. Harry észre vette hogy kellemetlenül érzem magam ezért elkezdte oldani a feszültséget.
-Na jó szobán folytassátok majd tovább.-mondta nevetve
-Inkább nem akarsz bemutatni a barátnődnek?-kérdezte.
-Ja de bocsánat. -mondta nyugtalanul Lara.
-Harry Liam ő itt Vic, Vic ő itt Harry és Liam.
-Sziasztok.-közbe pedig le se tudta venni rolam a szemét Harry.
Éreztem hogy kezdek elpirulni ezért gyorsan szoltam Larának hogy én inkább haza megyek.
-Lara én most megyek elég sokat kell tanulni és nem akarok már most csalódást okozni a tanárok szemében.
-Ajj Vic jolvan de este nem jossz el velünk egy kicsit partyzni megünnepeljük Liammal a másfél évünket és Harry is jön. Te is elkisérhetnél minket. Addig is legalább jobban megismernénk egymást.-mondta
A fiuk pedig mosolyogtok és bíztattak hogy menjek velük de nekem még mindig remegett a lábam Harrynek a jelenlétől és Harry meg folyamatosan engem bámult...
Vajon igent mondtam a meghívásra...? Ez majd a következő részben kiderül! Remélem tetszett ha igen akkor tartsatok velem a következő résznél is ami hamarosan jön. Addig is sziasztok:)

Only Mine(Harry Styles)Where stories live. Discover now