Pizzalari yedikten sonra beraber etrafı topladık.
"Benim uykum var" dedim gözlerimi ovusturarak. Gözlerimi kapattım ve bir anda kendimi yukarıda buldum.
"Ya ayaz bırak ya çocuk değiliz"
"Of be tamam" dedi ve beni yere attı. Evet attı
"Ayaz mal mısın yavrum kafanı yumurta mı yedi" dedim oturduğum yerden
"Ben onu bunu bilemem ama seni 3kere atıp 2kere tutmuşlar kesin" dedi ve kahkaha atmaya başladı.
"Allahım benim ne günahım var yarabbim" dedim. Bu arada hala ayaz gülüyordu.
"Ya of bi...." DİN DAN DONNNN
"Yuru kapıya bak" dedim ayaza
"Of ben gidemem hadi kuzim hadi" dedi. Ona göz devirdim.
"Yürü beraber gidiyoruz" dediğimde ayaz güldü. Ben ona anlamazca baktım
"Korkuyorum demiyorsun da" dediğinde göz devirdim. Bu arada zil zorla çalıyordu.
"Geldimmmmm" diye bağırdım. Yerden zorla kalktım ve aşağı koştum. Arkamdan ayaz geldi ve bana yapıştı.
"Aaaaa hayvan!" dedim bağırarak. Kapı bu sefer tekmelenmeye başladı. Ben tedirgin bir şekilde ayaza baktım. Ayaz beni arkasına aldı ve kapıyı açtı. Gökmen!!!!!????
"Efendim" dedi ayaz. Bu arada ben gökmenin göremediği yere geçtim.
"2saattir kapıyı çalıyorum neredeydiniz?" dediğinde sinirlendim ve ayazı kapının önünden çektim.
"Efendim?"
"Sima kaç daki....."
"Lafı uzatma"
"Şey girebilir mıyım?"
Bir ayaza birde gokmene baktım. Kapının önünden çekildim ona yer verdim. Oda gulerek içeriye girdi. Arkasında kapıyı sert bir şekilde kapattım. Ben önden o arkamdan geldi. Ben L biçimindeki koltuğa atladım ve yayılarak oturdum.
Oda bana güldü ve oturdu. Ayaz tam oturacakken onu durdurdu
"Yanlız konuşabilir miyiz?" dedi ayaza. Ayaz bana baktı. Kafamı salladim sadece. Ayaz bana umutsuz bir şekilde baktı ve kapıyı kapatarak çıktı. Ayak sesleri uzaklaşana kadar konuşmadı. Sonunda ayak sesleri kesildi. Ben parkeye bakıp daldim.
"Sima"
"Ne?"
"Sima bana yada bize bir şans ver nutfen"
"Kes!"
"Neyi?"
"Yalvarmayi hiç sevmem"
"Offf" dedi ve kafasını arkaya attı.1-2dakika süren sessizliği yine o bozdu
"Sima ne dersin?"
Of gerçekten yapmalı miydim? Ayağa kalktım ve yanına gittim.
"Bir şans sadece bir şans"
"Söz veriyorum bitanem seni hiç birakmayacam" dedi. Onun gözlerine baktım uzun uzun. Onun gözleri dudaklarıma kaydı. Benimkiler de onun... Bir anda yapıştı dudağıma. Onun vanilya tatlı dudakları benimkilere yapıştı. İlk başta tepki vermedim ama sonra tepki vermeye başladım. Ben tepki verince o daha çok sert öpmeye başladı.
"Ohommmmm " sesini duyunca gökmeni ittirdim. Ayaz kapıda bize siritarak bakıyordu.
"Kapı çalma adetin yok mu senin?" dedi azarlar bir şekilde gökmen ayaza
"Dağdan geldin bagdakini mı kovuyorsun?" dedi bağırarak ayaz.
"Ateş kes" dediğimde herkes birine baktı ve gülmeye başladı.
"Neyse millet yarın yeni okul var yatalim" dedim.
"Tamam iyi geceler millet" dedi ve ayaz yukarıya çıktı.
Ben gokmene baktım.
"Bugün burada kalsan?"
"Zevkle" dedi. El ele yukarıya çıktık. Odaya girince arkamdan kapıyı kapattı. Ben yatağa uzandim. Oda yanıma uzandı ve kollarıyla beni kendine çekti. Bende kollarimi onu beline sardim. Saçlarımın arasına ufak bir öpücük bıraktı ve
"İyi geceler bitanem"
"İyi geceler" dedim ve onu kokusunu içime çekip gözlerimi kapattım....