Prologue

3.1K 65 13
                                    

Ελπίζω να σας αρέσει!Ευχαριστώ όσους το διαβάσουν!Το είχα έτοιμο και το ανέβασα όλο μαζί!Συγνώμη για τα ορθογραφικά!!! 

Soundtrack:http://www.youtube.com/watch?v=v6IGgTphL24 

Ποτέ δεν περίμενα ένα άτομο να μου φέρει τόσο πόνο μα και τόση ευτυχία...Ότι αυτός ο άνθρωπος θα είναι η καταστροφή μου! Αλλά θα είναι και η αρχή μιας περιπέτειας και μιας τεράστιας αγάπης......

You Pov:Δεν ξέρω αν πρέπει να το κάνω.....!Φοβάμαι, αλλά έχω βαρεθεί να ζω με κανόνες πλέον!Το αποφάσισα θα πάω στο πάρτι!Θα βγω από το παράθυρο και θα πάω!Αφού τέλειωσα το μπάνιο μου ξεκίνησα να ετοιμάζομαι!Φόρεσα ένα μαύρο εφαρμοστό σωλήνα και μια αρκετά ανοιχτή μπλούζα, φόρεσα τις μαύρες γόβες μου και βάφτηκα!Τα μαλλιά μου τα ίσιωσα και έτοιμη!Αφού είπα στους γονείς μου ότι θα κοιμηθώ κλείδωσα την πόρτα του δωματίου και έφυγα από το μπαλκόνι!Πήρα την φίλη μου τηλέφωνο καθώς περπατούσα στο δρόμο!

 Ιωάννα:Έλα ρε που είσαι?

Εγώ:Είμαι στο δρόμο έρχομαι!Που ακριβώς είναι το πάρτι?

Ιων:ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ?Αποφάσισες να έρθεις?!Στο σπίτι του Τόμας είμαστε! 

Εγώ: Κλείσε έρχομαι!

Αφού περπάτησα 15 λεπτά έφτασα στο πάρτι!Δυνατή μουσική,μεθυσμένοι έφηβοι και υπερβολικά πολύς καπνός από τα τσιγάρα!Έψαξα με το βλέμμα μου την Ίων και την βρήκα δίπλα στον DJ να χορεύει!Πήγα προς το μέρος της!

Ιων: Ακόμα να πιστέψω πως ήρθες τελικά!

Εγω: Απλά δεν μπορούσα να κάτσω σπίτι κλεισμένη! 

Ιων: Θα σου φέρω μια μπύρα να χαλαρώσεις!Έρχομαι

Αφού η Ίων μου έφερε την μπύρα την κατέβασα μέχρι την μέση μονορούφι!Ιουυυ είναι αηδία απορώ πως το πίνουν!Ξαφνικά είδα ένα παιδί με πράσινα μάτια και καστανές μπούκλες να έρχεται προς το μέρος μου!

???:Πρώτη φορά βλέπω κορίτσι να κατεβάζει έτσι την μπύρα.... Είπε χαμογελώντας και εμφανίστηκαν τα λακκάκια του! Χορεύουμε?!

Εκεί που πήγα να του δώσω το χέρι μου ήρθε η Ιων και μου έπιασε το χέρι τρομαγμένη και είπε στο παιδί με λίγο φόβο!

Ιων: Πρέπει να φύγουμε!ΤΏΡΑ! 

Είπε και με τράβηξε έξω στην πισίνα!Μα καλά τι στον άνεμο την έπιασε τώρα και κάνει έτσι! Αυτή ήθελε να διασκεδάζω!

Ιων: Είσαι τρελή?!Θες να πεθάνεις τι κάνεις?!

Εγω: Πας καλά?!Τίποτα δεν έκανα να χορέψουμε μου ζήτησε το παιδί!

Hide From Dark!!! A Greek Fan-Fiction StoryTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang