Трансформацията.

305 14 4
                                    

{ От името на Елена }

На сутринта бях много гладна. Хапнах спагети но все едно че нищо не ми се беше лучило.
Скот: Хей какво става?
Аз: Гладна съм. Ти?
Скот: Да и аз съм гладен.
Когато скот се приближи аз се опитах да го прегърна. Когато го докоснах аз изхвръкнах на едната страна а той на другата.
Скот : Какво стана!!!
Аз : Не знам чуствам се много странно.
Тръгнахме към очилище. Там не се случиха странни неща.

{ От името на Скот }

/ Днес трябва да отида на мястото за да разбера какво е станало с Елена /

Стайлс: Хей днес ще ми помогнеш ли с Джипа?
Аз: Добре , но после става ли да дойдеш с мен до едно място.
Стайлс: Ок.
От Лидия към Малия и Елена: Момичета искате ли днес да сме у нас и да си правим маникюр.
Малия: Да добре.
Елена: Аз ще се прибирам не се чуствам добре.
Аз : Стайлс да тръгваме.
Добре.
Когато отидохме на мястото нямаше нищо. Разгледахме и тъкмо щяхме да тръгваме...
Той : Значи вече си сте се плевърнали...
Когато излезе от горато той ни забеляза.
Той: Но тии( сочеше Стайлс) не беше ли с едно момиче? Не сте ли осетили промени. Да чувате по добре , да имате по силно обоняние, да сте по силни?

/ Днес Елана ми каза че се случва нещо странно. Че чува неща отдалече , и че надушва миризми. /

Аз: Какво си и направил ?
Мъжът: Това е дар !!! Много малко хора го притежават. Ами ти Стайлс? Аз и теб ухапах.
Стайлс : Ти не можеш да ми навредиш докато нося това( Той показва някакъв плъстен)
Мъжът изглежда потресен.
Мъжът: Аз съм Крис Арджънт. А ти си?
Аз : Скот МкКол.
Крис:А ти не искаш ли да си като нея ?
Тогаво той се хвърли върху мен. Преди да ме беше доснал някой го изпрати в едно дърво.
Аз : Малия!! Какво става?
Тогава крис я нападна. Беше я притиснал до едно дърво .
Крис: Кажи сбогом Малия!
Малия: Майната ти!!
Той явно щеше да я убие. Тъкмо и прерязва гърлото когато някакъва огнена топка не го отбълскава. От стръна се появява Лидия. Тя казва някой думи при което прави кръг от огън околу Крис. Кръгът се зближава. Тя ще го убие!!!
Аз: Лидия спри.
Крис: Ако сега тя ме убие сестрати също ще загине. Тя трабва да се храна с кръв! Но първо трябва да е моята!
Тогава Лидия спря. Крис изчезна.
Малия: Скот трябва да ти кажа нещо!
Аз: ???
Малия: Ти си вампир. Ти сам избираш дали се храниш с хора или с животни . Не трябва да излизаш на светло без това. ( тогава тя ми подхвърли някаквъ гривна) Отбягвай билката Върбинка и недей да се докосваш със сестра си. Сега ти си вампир а тя е върколак.
Аз взех пръстева и изчезнах.
Отидох в гората и си похапнах един заек. Не знаех сега какво ще правя.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 27, 2016 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Дневниците на върколака.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora