Jimin yattığı yataktan doğrularak telefonuna baktı. Yaklaşık bir haftadır Yoongi'den mesaj almıyor yada o mesaj atmıyordu. Hastaneden öle dirile iki haftalık bir istirahat reçetesi almayı başarmıştı ancak o çoktan iyileşmiş ve giremediği derslerin sınavları için harıl harıl çalışıyordu. Jimin çalışkan bir çocuktu ve tıpkı annesi gibi olmak istiyordu. Düzeltiyorum. Sadece annesi gibi kariyer sahibi olmak istiyordu. Bazen LeeHi'den iyi olduğunu anlamak için gizlice Yoongi'nin fotoğraflarını çekmesini ister LeeHi eve gelince de fotoğraflara doya doya bakardı. Ah söylemiştim değil mi? Jimin Yoongi'ye aşıktı. Hemde çok.
Bugün de, her zamanki gibi kafasını fizik kitaplarından kaldırmazken kapı sesi ile irkildi. Odasından çıkıp ayaklarını parkeye sürterek kapıyı açtığında karşılaştığı kişi bir adet Jungkook'du."Günaydın Jimin hyung. Sana Japonca ders notlarını getirdim. "
Jimin Jungkook'un elinden kağıtları alarak salona ilerledi. Tabiki arkasından da Jungkook.
"Hyung o çocuk yine geldi."
"Yoongi mi? "
"Ah,evet. Sürekli geliyor aslında, gelip gelmediğini kontrol ediyor. "
Jungkook ensesini kaşıyarak devam etti."Bir de sürekli fotoğrafını göstermemi istiyor ama ben izin vermiyorum. Ne yapmalıyım hyung? Yoongi... biraz ürkünç. "
Jimin rahatsızca bir nefes verdi.
"Merak etme Jungkook. Yarından itibaren o çocukla uğraşmak zorunda kalmayacaksın. Yarın okula geliyorum."
"Ah bu güzel haber... hyung."
#Yarım saat sonra#
Jimin masanın üzerindeki son kitabı da alıp salonu düzeltdikten sonra LeeHi'ye odasında olduğunu söyleyip merdivenlerden çıkmaya başladı.
Halletmesi gereken bir iş vardı.PJMİN:Yarın okula geliyorum.
SSUGA:Ciddi misin?
PJMİN:Evet neden olmayayım?
SSUGA:Tamamen iyileştin mi?
PJMİN:Ah evet daha iyiyim.
SSUGA:Yine kaçacak mısın?
PJMİN:Bilmiyorum.
PJMİN:Bir anlaşma yapalım.
SSUGA:Ne anlaşması?
PJMİN:Arka bahçedeki koca ağacı biliyorsun değil mi?
SSUGA:Evet.
PJMİN:Öğlen arası oraya geleceğim. Ancak öğlen arasına kadar karşılaşmayalım. Kendimi hazırlamam gerek.
SSUGA:Neye?
SSUGA:Ne yapacaksın ki?
SSUGA:Uuu aklından neler geçiyor Jimin-ah?
PJMİN:Hyung özür dilerin ama...
PJMİN:İçin fesat.
PJMİN is offline
SSUGA:Seni kesinlikle geberteceğim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Follow me ✧ Yoonmin ✔
Hayran KurguBazen küçük bir kargaşanın sonucudur doğan aşk. İplerin ne zaman koptuğunu bilmezsin. Sadece ucunu bulana kadar devam edersin. Ama ucuna ulaşamadan, onunla ortada bağlanırsın. O zaman geldiğinde, gerçekler iki tarafı da acıtır. Ama buna rağmen devam...