◎Romance◎
Kau dan V dah lama kenal sejak korang berumur 10 tahun dan sekarang korang dah berumur 18 tahun.V sbenarnya seorang yg hensem dan berwatakan agak plik.
Dia suka sorang2,lbih suka berkawan dengan perempuan, tetapi dia hanya baik dengan kau dan beberapa orang rakan perempuan kau dan dia seorang yang sporting.
Kau tidak menganggap V lbih dari hbungan kwan baik.
Pada suatu hari, kau perasan perangai V smakin brubah, mnjadi lbih rapat dengan kau dan dia sentiasa melindungi kau daripada sebarang situasi."V!! Kau ni dah knapa?? Asyik nak berkepit dgn aku je..dan aku perasan yang kau ni dah jadi namja sejati.. sblum ni x pun.."kata kau
"Hah?? Aku.. aku.. cuma.. sbenarnya.... aq..."kata V tergagap-gagap kepada kau smbil menggaru kepalanya yg tidak gatal itu.
"Sebenarnya apa??!!"tanya kau bersungguh-sungguh.
"Kau suka aku kan??!! Kau jgn nak tpu lah V..aku knal kau dh 8 thun lbih..dh nak smpai 1 dekad aq knal kau. Aku dh thu lma dh..tpi knpa lah kau ska perempuan mcm aku nih..aku bknnya lmah lmbut sgat mcm perempuan lain yg tergila2kn kau tu.."tambah kau lagi.
"Hahh??!!" Tanya V dengan reaksi muka trkjut.
"Aku gurau jelah..aku tak tahu pun .kau suka sape..kau ni..bukannya nk bgtau aku..pasal LOVE STORY kau tu kat aku" kata kau lagi.
"Y/N..kita kan ada kerja kena buat subjek Jerman...aku dah tetapkan.. kau,aku n kookie 1 group. Frau Sofea nak kerja tu minggu depan.So..petang ni kau n kookie datang rmh aku" kata V dengn pnjang lbarnya. Sebenarnya dia nak lari dari kata2 kau tu..
A/N
Untuk pngtahuan readers.. author ade tlis Frau Sofea.. Frau means miss or mrs...^O^
Ok..tuje..tkut2 readers tak fham plak...Frau tu ape.."Ouh,okay" kata kau dengan ringkas.
※※※※※※※SKIP※※※※※※※
DI RUMAH V..."Annyeong,ahjumma..V ade kat rumah?"tanya kau kepada omma V.
"Ouh..Y/N..nae .dia ade kat laman belkang dengan Jungkook." Kata omma V smbil tersenyum lbar kpada kau.
Lalu kau pun terus mengatur langkah ke laman belakang rumah V..dan..TIBA-TIBA!!
Kau tersadung kaki Jungkook lalu kau terjatuh atas V.Tanpa sengaja bibir kau telah tersentuh bibir V.
Kau dan V hanya diam dan berpandang ke arah satu sama lain. Jungkook pula hanya melihat korang berdua bersweet buat kli pertama dan sempat pulak dia snap gmbar korang dan v dlam keadaan bgitu.
"Y/N..Saranghaeyo" kata V smbil merapatkan hidungnya ke arah hidung kau.
Kau hanya diam membisu.
Lalu V berkata lagi kepada kau.."Aku dah lama suka kau.. Y/N.. sejak kita berumur 15 tahun. Aku malu nak bagitau kau dan aku tak thu cam mana nk propose kau, msa aku makin berkepit dan melindungi kau" kata V.
"Tak payah nak tanya" kata kau dengan perlahan. Lalu kau berdiri dengan pantas.
"Hahh??!! Moya??!! I CAN'T HEAR YOU." kata V smbil trsenyum.
"Aku cakap..TAK PAYAH TANYA!! SEBAB AKU PUN SUKA KAULAH!" Kata kau dengan kuat dan tersipu.
Setelah mendengar kata2 kau..V terus mendakap kau dengan eratnya lalu berkata..
"Be mine??" Kata V dengan pnuh harapan.
"Ja!!" Jawab kau dalam bahasa Jerman..
Lalu V mencium dahi kau dan kau berdua telah merasmikan first kiss korang pada masa itu juga.
Selepas kejadian itu..
Kau berkahwin pada umur 24 tahun dan kau hidup bahagia bersama V.
●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●
A/N
DONE!! First imagines..tak bez kan...mianhae..T︵T..author masih baru..K BYE..TSCHUSS(BYE) author nak tidur..ahahha
YOU ARE READING
BTS IMAGINES
FanfictionNo description..^.^ Just..This is malay fanfic. N...DONE! ^.^ Achievement: 07/01/2017 #24 in Random 10/03/2017 #15 in Random THANKS 4 DE NICE COVER! Cover by : B'S GRAPHIC 2.0