28. Sea monster

942 87 9
                                    

Bol to on. Nemôžem tomu uveriť. Ako nás len našiel? Alebo presnejšie.. Ako je možné, že trafil presne tú istú pláž?
Ostala som s otvorenými ústami, a Niall taktiež.

,,To ten čo tu robí?" so šokujúcim výrazom sa na mňa obrátil Niall. Mykla som plecami, pretože na nič iné som sa nezmohla. Toto nie je možné...

,,Čaute." prisadol si ku nám bez povolenia Harry. Cítila som ako Niall prevrátil očami, a nanútil si falošný úsmev.

,,Ahooj." zo slušnosti sa mu odzdravil.
Aj ja som sa nanúteno usmiala, a pokývala som hlavou na pozdrav.
Zrazu nás prerušil zvuk Iphonu, ktorý si Harry vyťahoval z vrecka na plavkách.

,,Oh, to je Ash, mám s ním schôdzku. Tak zatiaľ." Harry si bral uteráky, a odcupital z pláže. Pozrela som sa na Nialla, a hneď mi bolo jasné, že nie je trikrát nadšený.

,,Teda ja to nechápem." pokrútila som hlavou.

,,Ani ja. Ale nekazme si deň, potom to od neho zistím okej?" usmial sa ja mňa a pobozkal ma na líce. Postavil sa, a podával mi ruku, aby ma mohol zdvihnúť.

,,Ideme si zaplávať?" kývol hlavou smerom k moru.

,,Jasné." odvetila som, a už sme šli ruka v ruke, k moru.

,,Rosie!! Počkajte na mňa! Mamina s ocinom si išli požičať loďku aby ma mohli zobrať na tamten ostrov." ukazovala na ostrovček, kde rástli palmy. ,,A prídu za desť minút." pribehla k nám do mora. Vložila som nohu do mora.

,,Ty kokos." stuhla som, a nohu som rýchlo stiahla z vody na piesok.

,,Čo je?" ozval sa Niall.

,,Pozri." kývla som rukou smerom do mora, kde na dne piesku, v krásnom azúrovom mori, ležala vyvalená nejaká ostnatá stvora. No hnus.

,,Ukáž." Niall vkročil do mora, vytrhol lopatku mojej sestre z ruky, a šiel vyloviť tú vec z mora.

,,Opováž sa s tým ku mne priblížiť." sadla som si na kraj piesku, a vystrela som sa, aby som sa aspoň trocha opálila.

,,Lebo čo?" uškrnul sa, a provokačne sa spýtal.

,,Nechci vedieť." odfrkla som, a zatvorila som si oči. Užívala som si to teplo, ktoré šlo zo slnka, a šumenie vĺn. Začula som smiech mojej sestry, a s námahou som otvárala oči. Priamo predo mnou, na tej zelenej lopatke, vyselo to chlpaté čudo. Hojdalo sa to, a NEMALO TO OČI!

,,Preboha! Prestaň!" od šoku som sa postavila. ,,Padaj s tým preč!" skoro som kričala. Počula som smiech aj Nialla, a aj mojej sestry. Fakt vtipné.
Odignorovala som ich, a začala som plávať do mora. Moje telo obmývali príjemné vlny, a ja som začala relaxovať. Zatvorila som oči, a plávala som ďalej a ďalej. Zastavila som sa asi niekde 60 metrov od pláže, a plávala som na mieste. Vlastne, ešte stále som dočiahla na piesok, pretože Karibik je známy svojimi 'plytkými plážami'. Jednoducho to máte tak, že môžete plávať až do stredu mora, a stále dočiahnete na dno.

Opäť som si zavrela oči, a užívala som si pocit slobody. Nezačula som žiadne zvuky, a keďže Niall pláva ako tuleň, keď príde, budem ho počuť. Hlavu som si nastrčila k slnku, a vnímala som len zvuk mora. Zrazu som okolo mojich nôh zacítila dve ruky, ktoré skĺzli, a usadili sa na mojich bokoch.

,,Relaxuješ?" Niall si ma prilepil na seba.

,,Hej, relaxovala som, pokiaľ si tu nebol, ty príšera." ošpliechala som ho, dávajúc mu najavo, že ten vtip ma dosť naštval.

,,Ale Rosie." zopakoval prosebným hlasom, ktorý používa moja sestra. Jeho ruky putovali na môj krk, a tie moje zase na jeho plecia.

,,Nehnevaj sa." oprel si jeho čelo o to moje, a jeho nastajlované mokré vlasy mu ovisli.

,,No neviem. Vyľakal si ma." odfrkla som, a tvárila som sa urazene. Vlastne ma ani nejako nenahneval, len som trucovala.

,,Rosie." zopakoval moje meno, a ja som sa škodoradostne usmiala.
,,Tak fajn. Čo mám urobiť, aby si sa nehnevala?" porazenecky sa opýtal.

Nič som nepovedala, len som nastavila svoje pery, a čakala som, kým ma pobozká. Jemne si priložil jeho pery na moje, a začal ma bozkávať. Dotkol sa pokožky na mojom zátylku, a napravil si ma, a potom pokračoval. Jemne som pootvorila pery, a on na nič iné nečakal. Jeho jazyk chodil po všetkých miestach na mojich ústach. Už som sa zmienila o tom, že Niall vie najlepšie bozkávať?

,,To je..." odtiahla som sa. ,,To je slané.. Až príliš." reagovala som na náš 'slaný bozk.'

,,Vieš... More je slané." mykol plecami, a poučoval ma s idiotským úsmevom na tvári.

,,Naozaj?" obrátila som sa.

,,Hej." odkašľal si. ,,A vieš prečo?" pokračoval s našim inteligentým rozhovorom naďalej.

,,Nechaj ma hádať." prevrátila som očami. ,,Kedysi dávno, rybky so sebou nosili soľničky, a sypali po celom mori soľ." naznačila som uvodzovky vo vzduchu.

,,Nie." odvetil, pritiahol si ma, a ja som si mu sadla na jeho koleno.

,,Tak prečo?" spýtala som sa.

,,Lebo kedysi dávno." začal so záhadným tónom. ,,Kedysi dávno, keď rybičky plávali v slanej vode, štípali ich oči. A keďže slzy sú slané, tak celé more, je slané." dodal, a ja som si myslela, že povie niečo rozumné.

,,Ale jedného dňa.." pokračoval. ,,Jeden statočný, a krásny chlapec, s modrými očami, a blonďavými vlasmi, sľúbil, že ich zachráni." rozpažil ruky, a tváril sa ako hrdina.
,,Kúpil dodávky a kamióny, plných sprejov do očí, a odvtedy už rybky neštípali oči." zakončil svoj príbeh.

,,Ty si idiot." zasmiala som sa. Potom som cítila už len Niallove telo, a ja som sa ocitla pod vodou. Držal ma tam, svojimi pažami. Snažila som sa vynoriť, no nešlo to. Po pár sekundách ma vytiahol, a otočil si ma k sebe. Svojimi dlaňami my chytil moju tvár, a ja som sa mu dívala priamo do očí. Po mojej tvári mi stekala slaná voda.

,,Kto je tu idiot, kráska?" zvodne zopakoval. Pokrútila som hlavou, a skočila som naňho aj ja. Ponoril sa, no nie úplne keďže ja som omnoho menšia a ľahšia.

,,Už to nerob." vynoril sa, a stále sa usmieval. ,,Lebo ťa utopím."

,,To by si nespravil."

,,Máš pravdu. Neprežil by som tu bez teba." pobozkal ma na bradu.

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

Zase je nová aktualizácia Wattpadu. Zase je celý systém písania iný. :D štve ma to..
Dúfam že sa vám páčilo.
Nezabudnite na ★ a môžte mi zanechať aj nejaký komentík ;)

Xx N Xx

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Donde viven las historias. Descúbrelo ahora