30. Kiss & Sunset

762 83 11
                                    


Mušľa dopadla s mľaskotom na moju nohu. Niall sa tváril, že akože nič, a ďalej obkusoval mäso z kraba. Ešte jedno takéto odhryznutie, a hodím šabľu.

Zatvorila som svoje oči, a prestavovala som si nejaké normálne jedlo bez rias, a podobných vecí.
Vopchala som si prvé sústo do úst, a snažila som sa ho normálne skonzumovať. Poviem vám pravdu, chutilo to ako nejaké mastné olivy, s trávou.

,,Musíš mať zatvorené oči, keď to konzumuješ?" otvorila som oči, a pozrela som sa na Nialla, ktorý sa ma pýtal takúto v skutku zbytočnú otázku.

,,Hej. Takto to aspoň nevidím." ohradila som sa a mykla som plecami.

O chvíľu neskôr, už na pláži pri mori:

,,Moc si si nepochutila že?" naklonil sa nado mňa Niall, keďže som práve ležala na lehátku a opaľovala som sa.

,,Bolo to výborné." odvetila som, a počula som jeho uchechtnutie.

,,Nechceš ponatierať? Nechcem aby si bola červená ako ten krab." dali si ruky v bok, a na oči si dal svoje čierne slnečné okuliare.

,,Mohol by si." usmiala som sa, a podávala som mu opaľovací krém. Vďačne si ho zobral, a postavil sa mi za chrbát. Jeho jemné ruky zobrali krém, a potom sa jemne dotkol mojej pokožky. Jeho ruky robili krúživé pohyby, najskôr na krížoch, a potom mu skĺzli dole až na moje boky.

,,Vieš, stačí mi natrieť chrbát. Ostatné už zvládnem." jemne som sa pousmiala.

,,Ale ja ťa chcem natrieť." jeho ruky už boli na mojom bruchu. A Niall s perverznými myšlienkami je opäť tu.

Dala som jeho ruky preč, a pobozkala som ho na líce, s nádejou, že bude myslieť na niečo iné. Jeho dlane ma hladili po zátylku, a ja som mu zase obkresľovala svaly na jeho rukách.

Keď v tom zrazu pristála na jeho hlave rúžová lopatka s pieskom. Odtiahla som sa, a sledovala som dej, ktorý sa odohrával medzi mojou sestrou a Niallom.

,,To mám začo?" odul si spodnú peru, a vrhol vražedný pohľad na moju sestru.

,,To len tak.. Z času na čas.. Vieš chlapi sú niekedy zlí, zaslúžia si to." vyhŕkla, a mne skoro zabehlo. Nie, toto nesmie povedať.

,,A ešte, chlapi vedia len zlomiť srdce. Najskôr sa s tebou hrajú, a potom ťa odhodia. Ako futbalovú loptu." pokračovala aj naďalej. Ja ju zabijem.

,,To máš odkiaľ?" otočil sa na ňu nechápavo Niall. Neopováž sa to povedať.

,,To Rosie." ukázala na mňa. ,,Ona to opakovala keď si bol na turné." mykla plecami, a jej vrkôčiky jej nadskočili.

,,Máš tri sekundy na to, aby si zdrhla. Inak dopadneš ako ten krab na tanieri!" zakričala som, ona sa rozosmiala, a utekala ku svojmu hradu z piesku. Vzdychla som, a ľahla som si na lehátko.

,,Niečo o čom neviem?" vrhol sa predo mňa tieň z Niallovej tváre.

,,Nie, to nestojí za reč. Ona ani nevie, o čom rozpráva." mávla som rukou. Niall sa posadil ku mne, a bolo mi jasné, že sa tak ľahko nevzdá.

,,Vážne?" skrivil obočie. ,,Ak zdedila múdrosť po tebe, tak určite vie."

,,Jasné." povzdychla som, a odpila som si z džúsu.

,,Je tu horko." utrúsil, a keďže je v plavkách, neviem, čo ešte chce.

,,Choď sa schladiť." rozcuchala som mu vlasy.

,,Nejdeš aj ty?"

,,Nie. Ja si ešte chvíľku oddýchnem." odvetila som.

,,Okej láska." odkráčal k moru, a už som videla len jeho telo, ako sa plaví v nápore vĺn. Zatvorila som oči, a začala som relaxovať. Bez príšer, bez vody. Len ja a slnko. Slnko príjemne hrialo, a jeho lúče dopadali na moje telo. Cítila som sa rozohriatá. Cítila som sa úžasne. Zrazu sa moja pokožka stykala so studenou slanou vodou.
Vypískla som, a na mojom tele sa zjavila husia koža. Počula som Niallov smiech. Ja ho zabijem, a teraz už naozaj.

,,Zabijem ťa." precedila som pomedzi zuby. Postavila som sa, a utierala som si studené kvapky vody na mojej pokožke.

,,To sa ešte uvidí kto koho." zasmial sa, podišiel ku mne, a zobral ma do vzduchu. Niesol ma smerom k moru. Viem presne čo má v pláne.

,,Okamžite ma daj dole!!" metala som sebou, ale s ním to ani nepohlo. Zase som prehrala.

,,Niall! Nebudem to opakovať tristokrát! DAJ! MA! DOLE!" no on zostal ticho. Šiel hlbšie a hlbšie do mora, a keď sa moja pokožka opäť dotkla studenej hladiny mora, až ma striaslo. Na to sa Niall len zasmial, a ja som sa musela zmieriť s tým, že dnešok bude asi slaný.

,,Ak ma tam hodíš, už ťa nikdy nepobozkám!" skúšala som sa vyhrážať. Ponoril ma do vody, a postavil sa predo mňa. Natočil mi hlavu smerom k západu slnka. To slnko nebolo obyčajné. Bolo krásne. Akoby sa krásna žiariaca hviezda ponárala do mora. Niall sa na mňa otočil, svoje dlane položil na moje líca, a svoje pery položil na tie moje.

,,Vždy som sa s tebou chcel bozkávať pri západe slnka." hladil ma po pleciach. Nakoniec sa na mňa pobavene pozrel.

,,Naozaj si si myslela, že ťa chcem hodiť do mora?

√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√√

STRAŠNE MOC VÁM ĎAKUJEM ZA 1K POZRETÍ! SOM VEĽMI ŠŤASTNÁ
Tu máte sladkú, vlasnte slanú romantickú časť :'D
Dúfam že sa vám páčila. ;)
Nezabudnite na ★ a comments <3 ♥
All the love ♥♥♠♣ Xx N Xx ♥♠♣♪

Nutella Boy [Sk] ÚPRAVA prebieha Où les histoires vivent. Découvrez maintenant